  • 71. Data: 2011-09-23 15:38:42
    Temat: Re: Zdjecie z fotoradaru i "krokodylki"
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-23 12:42:07 +0200, "Bartosz" <l...@a...pl> said:

    > Ważne jest natomiast, że masz wskazać osobę która o
    > określonej godzinie w okreslonym dniu kierowała pojazdem.

    Nie, nie ma takiego przepisu, który nakazywałby coś takiego.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 72. Data: 2011-09-24 00:55:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Sep 2011, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    html

    > Po cholerę ? Jest serwis prawa sejmu.

    Z .PDFami, w których są kwiatki w stylu znaków cofania w tekście,
    przez co nie działa wyszukiwanie. Niezależnie od mojej niechęci
    do czytania PDFów.
    To tak w sprawie formalnej :)
    (a w skrajnej postaci w "serwisie prawa" spotkałem kiedyś
    rozporządzenia, które były w PDFie, a jakże. Zeskanowane
    kartki wydruku opakowane w PDF)

    pzdr, Gotfryd

  • 73. Data: 2011-09-24 10:07:13
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Uzytkownik "olo" <o...@o...pl> napisal:

    > Uzytkownik "kendy"

    > Wiec poinformuj zainteresowanych, ze sprawca bedzie musial oprócz mandatu,
    > poniesc koszty sadowe identyfikacji wykroczenia. Swoja droga "nikt sie
    > nieprzyzna" to dosc dziwny standard moralny.

    Piaprzysz Pan kocopoly jak niedouczony wiesniak. Podawalem juz te linki kilka
    razy na grupie, wystarczylo kliknac w archiwum, zamiast udawac kogos
    madrzejszego od malpy:

    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/407251,fotorad
    ary_nieczytelne_zdjecie_wyklucza_mandat.html,2

    szczególnie kladac nacisk na tresc od slów:

    "Policja i straz miejska jest przekonana, ze ma prawo wystawiac mandaty tym,
    którzy nie potrafia podac tozsamosci osoby, której niegdys powierzyli swoje
    auto."

  • 74. Data: 2011-09-24 13:01:33
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "Tomek"

> [...]
    > madrzejszego od malpy:
    >
    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/407251,fotorad
    ary_nieczytelne_zdjecie_wyklucza_mandat.html,2

    Tomeczku, madrzejszy od malpy. Aby udowodnic te ryzykowna moja hipoteze,
    napisz jeszcze gdzie w tym watku napisano o nieczytelnosci zdjecia ???? Acha
    postaraj sie napisac poprawnie i bez chamskich inwektyw. Chociaz mam obawy
    ze zadam cudów :(

    pzdr
    olo

  • 75. Data: 2011-09-26 06:19:48
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    ciśnienie podnosi niesamowicie.
    A co jak ktoś jest chory na serce i wejdzie na ta stronę ?

  • 76. Data: 2011-09-26 09:59:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-26 08:19:48 +0200, "Bartosz" <l...@a...pl> said:

    > ciśnienie podnosi niesamowicie.

    ???

    > A co jak ktoś jest chory na serce i wejdzie na ta stronę ?

    To zobaczy to samo, co zdrowi.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 77. Data: 2011-09-26 12:50:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup

    > To zobaczy to samo, co zdrowi.
    > ;>>>

    Daj spokój. Nie widzisz, że trolluje? Jakby ktoś był tak ciężko chory to nie
    powinien siadać za kółkiem. Jedzie po mieście i raptem wychodzi mu przed maskę
    pieszy. Zawał murowany.

  • 78. Data: 2011-09-26 12:58:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-26 14:50:17 +0200, "qwerty" <q...@p...fm> said:

    > Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup

    > Daj spokój. Nie widzisz, że trolluje?

    Dlatego zamieściłem drugą wersję.
    Pierwsza zajmowała się obszernie stanem zdrowia człowieka chorego na
    serce i szarżującego samochodem gdzie się da.
    ;-)))

    --
    Bydlę