  • 1. Data: 2011-09-20 14:00:40
    Temat: dluznik
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

    Witam

    Sprawa wyglada tak;
    Pracowalem na umowe zlecenie - 3 umowy.
    Za dwie zaplacil.,za trzecia juz nie.
    Spradzilem go w ZUS ,zadnych skladek nie zaplacil, to samo w skarbowce, nie
    ma sladu po mnie.
    Sprawe skierowalem do PiP-u, pozniej pozew do sadu.
    Teraz...
    Odzywa sie do mnie dluznik, z checia ...`podpiszemy pisemko ze zobowiazuje
    sie do splaty dlugu`.. ma przyjechac jutro. Pewnie jakies grosze bedzie mial
    ze soba- powiedzmy pierwsza rata.
    Teraz pytanie, brac od niego kase ( nie mam zamiaru podpisywac pisemka )czy
    olac ? Dac mu do zrozumienia ze sprawa w PiP-ie juz ruszyla a na dniach
    wedruje do sadu pozew. ?!

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2011-09-20 14:18:39
    Temat: Re: dluznik
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.09.2011 16:00), CeZ__134 wrote:
> [...]
    > ze soba- powiedzmy pierwsza rata.
    > Teraz pytanie, brac od niego kase ( nie mam zamiaru podpisywac pisemka )

    Jeżeli zobowiązuje się do spłaty długu, to ty raczej się pod tym nie
    musisz podpisywać. Wystarczy jego podpis.

    Chyba, że chce od Ciebie wycyganić odroczenie tego długu, czyli że
    zapłaci, ale np. 1 grudnia. W sumie to dla Ciebie chyba jest lepsze niż
    nic, o ile wypisze Ci weksel na tą kwotę, płatną 1 grudnia.

    czy
    > olac ? Dac mu do zrozumienia ze sprawa w PiP-ie juz ruszyla a na dniach
    > wedruje do sadu pozew. ?!

    A co ma do tego PiP? Przecież to umowy zlecenie?

    p. m.

  • 3. Data: 2011-09-20 15:27:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A co ma do tego PiP? Przecież to umowy zlecenie?

    Może spełniają warunki umowę o pracę. Tytuł nie ma znaczenia.