  • 1. Data: 2012-04-23 12:08:15
    Temat: Żarciki żarcikami
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    3788,Katecheta_opowiadal_kawaly_o_Zydach___Nie_na_mi
    ejscu_.html

    Wiemy już że nie wolno opowiadać kawałów o żydach, czy można opowiadać
    stare kawały z cyklu polak, rusek i niemiec?

  • 2. Data: 2012-04-23 12:33:28
    Temat: Re: Żarciki żarcikami
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    3788,Katecheta_opowiadal_kawaly_o_Zydach___Nie_na_mi
    ejscu_.html

    > Wiemy już że nie wolno opowiadać kawałów o żydach, czy można opowiadać stare
    > kawały z cyklu polak, rusek i niemiec?

    O żydach, muzełmanach, islamistach itp itd nie można bo oni moga uderzyć i to
    cię zaboli. O chrześijanach można bo nie udzerzą.
    To takie moje spostrzeżenie. Śmiać sie i obrażac kogoś dlatego, że jest
    chrześcijaninem i wierzy w swoje wartości można, ale z innych nie bo jeszcze
    uderzą.

  • 3. Data: 2012-04-23 13:26:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 12:08:15 +0200, PesTYcyD napisał(a):

    > Wiemy już że nie wolno opowiadać kawałów o żydach, czy można opowiadać
    > stare kawały z cyklu polak, rusek i niemiec?

    Ależ można, nie tragizuj. Możesz nawet w ksiegarni kupić zbiorek kawałów o
    Żydach. Tylko trzeba trzymać klasę/poziom co mało komu wychodzi. Takie
    czasy :) Dzięki postepowi technicznemu mówią nawet ci co powinni mieć
    jadaczkę na głucho zapieczętowaną.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-04-23 13:43:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 13:26:57 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Tylko trzeba trzymać klasę/poziom

    Staremu chasydowi Joskowi się zmarło. Stoi pod bramą niebios i nie może się
    zdecydować wejść. W końcu Bóg, zniecierpliwiony mówi:
    -Josek, wchodź ty w końcu, byłeś dobry Żyd a niebo jest dla takich.
    Josek na to jęczy:
    -Panie, nie mogę... W mojej rodzinie popełniono straszny grzech...
    -A jakiż to??
    -Panie, mój syn dał się ochrzcić...
    -Mój też i co z tego? :)

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2012-04-24 00:48:40
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 12:33:28 +0200, mz napisał(a):

    > O żydach, muzełmanach, islamistach itp itd nie można bo oni moga uderzyć i to
    > cię zaboli. O chrześijanach można bo nie udzerzą.

    Bo ja wiem, niejaka Doda, dostała jakiś wyrok bo pokurwieńcy ciągle czują
    się urażeni

    --
    marcin

  • 6. Data: 2012-04-24 10:58:23
    Od: Rentier <f...@g...com>

    On 24 Kwi, 00:48, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Bo ja wiem, niejaka Doda, dostała jakiś wyrok  bo pokurwieńcy ciągle czują
    > się urażeni
    >
    > --
    > marcin

    Mylisz pojęcia,np. Muzułmani STALE są oburzeni, katolicy z rzadka.
    Ale też się oburzysz jak cię nazwę pokurwieńcem.

  • 7. Data: 2012-04-24 14:36:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 01:58:23 -0700 (PDT), Rentier napisał(a):

    > Mylisz pojęcia,np. Muzułmani STALE są oburzeni,

    Nie widziałęm jeszcze takiego z bliska

    > katolicy z rzadka.

    A takich za to niezwykle często

    > Ale też się oburzysz jak cię nazwę pokurwieńcem.

    Kolejność panie, kolejność.
    --
    marcin

  • 8. Data: 2012-04-24 19:34:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PesTYcyD wrote:
    3788,Katecheta_opowiadal_kawaly_o_Zydach___Nie_na_mi
    ejscu_.html

    > Wiemy już że nie wolno opowiadać kawałów o żydach, czy można opowiadać
    > stare kawały z cyklu polak, rusek i niemiec?

    ależ możesz sobie prywatnie opowiadać kawały nawet o islamistach...

    ale w pracy i to jako nauczyciel czy coś do tego podobnego nie możesz.

  • 9. Data: 2012-04-25 04:21:08
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Nie widziałęm jeszcze takiego z bliska

    > A takich za to niezwykle często

    > Kolejność panie, kolejność.

    Skoro nie ma takiego słowa jak pokurwieniec, o co tu się oburzać?
    Wieniec powstały z resztek po kurach?
    Smieszne...

    Feromon

  • 10. Data: 2012-04-25 04:30:10
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >
    > ależ możesz sobie prywatnie opowiadać kawały nawet o islamistach...
    >
    > ale w pracy i to jako nauczyciel czy coś do tego podobnego nie możesz.

    Lepiej żartować niż chorować.
    Jestem łysy od 24 roku życia, ale nigdy nie pozwałbym nikogo do sądu
    za mówienie dowcipów o łysych. Nawet się urażony nie czuję.
    A ci żydzi to jacyś tacy drażliwi, że nawet historię chcą fałszować.
    Zabili Jezusa. Skoro to fakt, to niech cierpią. Do końca świata.
    Cokolwiek to oznacza....

    Feromon