  • 11. Data: 2012-04-25 05:20:11
    Temat: Re: Żarciki żarcikami
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Feromon wrote:
    > news:jn6o7l$orm$1@news.task.gda.pl...
    >> PesTYcyD wrote:
    >>> http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,1159
    3788,Katecheta_opowiadal_kawaly_o_Zydach___Nie_na_mi
    ejscu_.html

    > Lepiej żartować niż chorować.
    > Jestem łysy od 24 roku życia, ale nigdy nie pozwałbym nikogo do sądu
    > za mówienie dowcipów o łysych. Nawet się urażony nie czuję.
    > A ci żydzi to jacyś tacy drażliwi, że nawet historię chcą fałszować.
    > Zabili Jezusa. Skoro to fakt, to niech cierpią. Do końca świata.
    > Cokolwiek to oznacza....

    ciekawe czy byś tak śpiewał gdyby twój szef opowiadał kawały o łysych, z
    któych by wynikało ze łysi to matoły itp...

  • 12. Data: 2012-04-25 09:38:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 04:30:10 +0200, Feromon napisał(a):

    > Zabili Jezusa.

    No weź ty poczytaj biblię. Przecież to rzymianie go zabili.
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2012-04-25 09:45:57
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 25.04.2012 05:20, Marek Dyjor pisze:

    > ciekawe czy byś tak śpiewał gdyby twój szef opowiadał kawały o łysych, z
    > któych by wynikało ze łysi to matoły itp...

    Ważny jest kontekst.

    Gdyby w niedalekiej przeszłości miał miejsce megamasowy pogrom łysych,
    kawał o łysych znaczyłby zupełnie co innego niż znaczy teraz.

    Poza tym, zależy jaki to kawał. Czy taki "po czym poznać wysokiego
    łysego - po tym że mu nogi z pieca wystają"? Czy 'Dzwoni Łysy A do
    Łysego B. "Mietek"? "A kto dzwoni?", "Jeżeli nie Mietek, to moje
    nazwisko pana nic nie powie" ....'

    p. m.

  • 14. Data: 2012-04-25 12:14:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 09:38, Jacek Maciejewski pisze:

    > No weź ty poczytaj biblię. Przecież to rzymianie go zabili.

    Też mi wiarygodne źródło, opowiadające bajeczki o 600-letnim staruszku
    płodzącym dzieci i wożącym miesiącami "po parze każdego zwierzęcia" w
    drewnianej barce (ciekaw jestem, skąd miał lodówkę na całą żywność i co
    robił z, za przeproszeniem, tonami gówna - sam wszystko szuflował?).

  • 15. Data: 2012-04-25 14:54:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 12:14:42 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Też mi wiarygodne źródło

    Może i mało lecz przecie nie we wszystkim a poza tym jedyne :)
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2012-04-25 15:00:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 14:54, Jacek Maciejewski pisze:

    > Może i mało lecz przecie nie we wszystkim a poza tym jedyne :)

    Nie są jedyne.

  • 17. Data: 2012-04-25 15:03:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Może i mało lecz przecie nie we wszystkim a poza tym jedyne :)

    Nie jest to jedyne źródło informacji o tamtych czasach.