  • 1. Data: 2010-01-14 22:32:33
    Temat: Zapytanie ofertowe - brak kryteriów oceny
    Od: tntz <t...@g...com>

    Witam

    Przeszukałem archiwum grupy, ale nie znalazłem.

    Otrzymałem dzisiaj mailem zapytanie ofertowe od jednostki budżetowej.

    W wikipedii przeczytałem, że zapytanie ofertowe powinno zawierać
    kryteria oceny ofert.

    Czy zapytanie ofertowe bez kryteriów oceny ofert jest zgodne z prawem
    i czy powinienem na nie odpowiedzieć, czy raczej domagać się kryteriów
    oceny?

    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-15 07:17:32
    Temat: Re: Zapytanie ofertowe - brak kryteriów oceny
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "tntz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Otrzymałem dzisiaj mailem zapytanie ofertowe od jednostki budżetowej.
    > W wikipedii przeczytałem, że zapytanie ofertowe powinno zawierać
    > kryteria oceny ofert.

    Tak, Wikipedia to nieoceniona skarbnica wiedzy :)

    > Czy zapytanie ofertowe bez kryteriów oceny ofert jest zgodne z prawem
    > i czy powinienem na nie odpowiedzieć, czy raczej domagać się kryteriów
    > oceny?

    Zapytanie to zapytanie. Kryteria oceny muszą być podane w postępowaniu
    przetargowym.
    A tu ktoś po prostu chce wiedzieć. Ile coś kosztuje, jakie ma możliwości,
    itp.
    Jeśli się się okaże, że ewentualne zamówienie podpada pod Ustawę o
    Zamówieniach Publicznych to się wszystkiego dokładnie dowiesz.
    A jesli nie to kryterium oceny może być dowolne. Na przykład rzut monetą.

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2010-01-15 15:12:29
    Od: tntz <t...@g...com>

    On 15 Sty, 08:17, Paweł <b...@m...com> wrote:
    > Jeśli się się okaże, że ewentualne zamówienie podpada pod Ustawę o
    > Zamówieniach Publicznych to się wszystkiego dokładnie dowiesz.
    > Paweł

    A skąd mogę wiedzieć, że to zapytanie, które otrzymałem nie podpada

  • 4. Data: 2010-01-17 11:27:06
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Wtedy bys dostal pewnie zaproszenie do zlozenia oferty.