  • 1. Data: 2010-01-15 10:45:30
    Temat: Badania profilaktyczne
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Mam 26 lat i ostatnio jakiekolwiek badania lekarskie miałem robione
    chyba z kilkanaście lat temu. W tamtym roku jak byłem u lekarza
    rodzinnego już nie pamiętam z jakiego powodu, spytałem się czy mógłbym
    zrobić jakieś badania okresowe. Odpowiedział mi, że tak cennik
    wszystkich badań jest w recepcji. Hmmm.. trochę się zdziwiłem.
    Czy jako osobie ubezpieczonej, pracującej, która miesięcznie płaci na
    świadczenia chorobowe kilka stów należą się jakieś badania okresowe?

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-01-15 11:24:26
    Temat: Re: Badania profilaktyczne
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 11:45:30 +0100, krzysiek napisał(a):

    > Czy jako osobie ubezpieczonej, pracującej,

    Od czasu do czasu na takie badania powinien Cię wysłać chlebodawca i sam
    za to zapłaci.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2010-01-15 12:11:40
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Olgierd pisze:

    > Od czasu do czasu na takie badania powinien Cię wysłać chlebodawca i sam
    > za to zapłaci.

    mówisz o tym czymś co się nazywa badania okresowe?
    Przecież to jest śmiech na sali, rozmowa z lekarzem, okulistą i to całe
    badania...

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-01-15 12:26:25
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 13:11, krzysiek pisze:

    > mówisz o tym czymś co się nazywa badania okresowe?
    > Przecież to jest śmiech na sali, rozmowa z lekarzem, okulistą i to całe
    > badania...

    Jaki pacjent takie badanie. :)

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-01-15 12:38:15
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-15 13:26, Użytkownik spp napisał:

    > Jaki pacjent takie badanie. :)

    Jaka przychodnia takie badanie.
    Inaczej to wygląda w WOMPie a inaczej w jakiejś
    małej prywatnej przychodni.

    WOMP - Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-01-15 12:52:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Jaka przychodnia takie badanie.
    > Inaczej to wygląda w WOMPie a inaczej w jakiejś
    > małej prywatnej przychodni.
    >
    > WOMP - Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy

    w WOMP-ie tez tak wygląda. Wszystko zależy od stanowiska, badania
    wykonuje się, te które są konieczne na danym stanowisku pracy.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 7. Data: 2010-01-15 13:08:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > w WOMP-ie tez tak wygląda. Wszystko zależy od stanowiska, badania
    > wykonuje się, te które są konieczne na danym stanowisku pracy.

    Dokladnie jest tak, ze lekarz med. pracy na podstawie tego co napisano
    na skierowaniu decyduje o tym jakie badania powinny byc wykonane. Moze
    byc cala lista a moze byc tylko ogolne badanie przez tego lekarza.

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

  • 8. Data: 2010-01-15 13:16:31
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-01-15 14:08, januszek pisze:

    > Dokladnie jest tak, ze lekarz med. pracy na podstawie tego co napisano
    > na skierowaniu decyduje o tym jakie badania powinny byc wykonane. Moze
    > byc cala lista a moze byc tylko ogolne badanie przez tego lekarza.

    Dodatkowo zależy tez od pracodawcy. Ostatnio miałem standard a we
    wcześniejszej firmie nawet EKG mi zrobili choć stanowisko pracy było
    niższe od obecnego.

    PZDR
    Shaman

  • 9. Data: 2010-01-15 13:20:04
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-15 14:08, Użytkownik januszek napisał:

    > Dokladnie jest tak, ze lekarz med. pracy na podstawie tego co napisano
    > na skierowaniu decyduje o tym jakie badania powinny byc wykonane. Moze
    > byc cala lista a moze byc tylko ogolne badanie przez tego lekarza.

    "rozmowa z lekarzem, okulistą i to całe badania" jak w WOMPie
    miałem skierowanie do okulisty to sprawdzał mój wzrok a nie
    poprzestawał na rozmowie.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-01-15 13:22:07
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    shaman pisze:

    > Dodatkowo zależy tez od pracodawcy. Ostatnio miałem standard a we
    > wcześniejszej firmie nawet EKG mi zrobili choć stanowisko pracy było
    > niższe od obecnego.

    tyle się słyszy o profilaktyce, itd. ale jak przyjdzie co do czego to
    nic nie wiadomo.
    Skąd mam wiedzieć czy gdzieś mi się np. nie rozwijają komórki rakowe?
    Wydaje mi się że u nas w kraju nie ma żadnej profilaktyki.

    --
    Krzysiek