    From: Paweł <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapytanie ofertowe - brak kryteriów oceny
    Date: Fri, 15 Jan 2010 08:17:32 +0100

    Użytkownik "tntz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5358e452-b159-4ea8-9faa-2506b69cb0fc@b2g2000yqi
    .googlegroups.com...

    > Otrzymałem dzisiaj mailem zapytanie ofertowe od jednostki budżetowej.
    > W wikipedii przeczytałem, że zapytanie ofertowe powinno zawierać
    > kryteria oceny ofert.

    Tak, Wikipedia to nieoceniona skarbnica wiedzy :)

    > Czy zapytanie ofertowe bez kryteriów oceny ofert jest zgodne z prawem
    > i czy powinienem na nie odpowiedzieć, czy raczej domagać się kryteriów
    > oceny?

    Zapytanie to zapytanie. Kryteria oceny muszą być podane w postępowaniu
    przetargowym.
    A tu ktoś po prostu chce wiedzieć. Ile coś kosztuje, jakie ma możliwości,
    itp.
    Jeśli się się okaże, że ewentualne zamówienie podpada pod Ustawę o
    Zamówieniach Publicznych to się wszystkiego dokładnie dowiesz.
    A jesli nie to kryterium oceny może być dowolne. Na przykład rzut monetą.

    --
    Paweł