  • 231. Data: 2006-11-21 09:31:35
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    MiKeyCo wrote:

    > Coś dodać?

    Tak. Ze takie akcje nie sa marginesem, tylko nieako clue sprawy. Stad
    cale to szyfrowanie i pomysly na chowanie plikow. Clowiek boi sie, bo
    cokolwiek, anwet niesluszne powmowienie + "opinia" (buechecheche)
    bieglego (uachachacha) stawaija czlowika w miejscu, gdzie normalnie
    stoja najwieksi degeneraci, mordercy, zlodzieje i czlonkowie
    przestepczych grup zorganizowanych.

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 232. Data: 2006-11-21 09:38:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    MiKeyCo wrote:

    > A kiedy wg. Ciebie piracenie softu przez Zenka i jego kolegów z liceum
    > jest istotne?

    W momencie keidy zaczynaja to oprogramowanie rozpowszechniac, za oplata
    czy bez. Osobiscie, choc jestem przeciwko piraceniu, to jestem "za" w
    pewnym sensie. Jestem przeciw majatkowemu piraceniu softu, a wiec
    powielaniu, sprzedawaniu, uzywaniu do wykonywania pracy. Natomiast fakt,
    ze jakis ziomek z liceum ma w domu nielegalnego windowsa to tak na
    prawde nie jest istotny. A nawet wole jak ma Windowsa niz Linuksa -- bo
    to jest potencjalny (moj) klient.

    Z reszta sam MS stosowal tego typu praktyke, praktyke przymykania oka,
    rezygnacji z zabezpieczne i przyzwyczajanie klientow do siebie. I to sie
    soprawdzililo - teraz kazdy wie co to windows i kazdy w pracy musi miec
    stanowisko Windows + Word.

    Wlacznie znaszymi instytucjami rzadowymi, policja - gdzie gruba kase
    trzepie MS za licencje i oprogramowanie oraz support.

    > *) Tak, Zenka od Nowaków! Spora część, jeśli nie większość, medialnych
    > akcji zwalczających To-Wielkie-I-Groźne-Piracto odbija się na zwykłych
    > domorosłych piratach.

    Gdy tymczasem cale profesjonalne gangi produkujace wysmienite podrobki
    plyt audio i software woza sie najnowszymi merolami, trwonia na zbytki i
    smieja sie w twarz prokuratorom...

  • 233. Data: 2006-11-21 09:40:59
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Budzik wrote:

    > ale jeszcze raz zapytam, o co chodzi z tym mp3-kami? PRzeciez wyraznie
    > powiedziano, nawet w tym watku, ze posiadanie mp3 jest jak najbardziej
    > legalne. Nielegalne jest czerpanie korzysci z ich sprzedazy, tudziez
    > udostepnianie nieznajomym.

    Chodzi i RIAA i to, ze oni placa nie po to, zeby komus uszlo to na
    sucho.

  • 234. Data: 2006-11-21 09:47:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    > Moze nie wszystko na tym dysku bylo ale jedno z tej listy. Jak juz komp
    > wziety to trzeba miec podkladke i zgnoic goscia.
    > Te wszystkie dzialania sa aprobowane przez wiekszosc spoleczenstwa
    > zyjacego w epoce zarobkow 1000zl no wiec co ? Prawo jest chore, chory jest
    > ten kraj i zostawcie go w spokoju. Zastanowcie sie moze jaka przyjac linie
    > obrony, bo coraz wiecej ludzi szyfruje dyski, a za chwile zaczna szyfrowac
    > rozmowy telefoniczne.

    prawo jest dobre, jego interpretacja bywa chora.

    P.

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 235. Data: 2006-11-21 09:52:48
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Sowiecki Agent" <przemyslaw.rokicki.tniijtnijtnijkochanietnij@gazeta
    .pl> wrote
    in message news:ejuhue$r5s$1@inews.gazeta.pl...

    > prawo jest dobre, jego interpretacja bywa chora.

    Skoro prawo pozwala na taką interpretację, to coś jednak z tym prawem nie tak.

    Stach

  • 236. Data: 2006-11-21 10:02:44
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 18:31:00 +0000, Budzik napisał(a):

    > zgadza sie - cos mu sie pomieszało. Dobrze ze porzadne czytniki watkuja po
    > polu references a nie po temacie... ;-P

    Czytnik mam dobry, natomiast coś musiało być nie tak z wiadomością
    przedpiścy skoro dołożył re:re: - normalnie tego nie robi.
    PS usuwam nadmiarowe Re:, którego nie usunąłeś ;-D

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 237. Data: 2006-11-21 10:03:41
    Temat: Re: [OT] Re: Zajęcie zaszyfrowanego kompu tera !!!
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 16:37:58 +0100, akala napisał(a):

    > A Ty kolego albo zmień czytnik albo inaczej ustaw bo zakładasz nowy temat
    > "re:re"

    Tnij wrotki przedpiścy ;-) Dialog to potrafi, trzeba go skonfigurować ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 238. Data: 2006-11-21 11:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Chodzi i RIAA i to, ze oni placa nie po to, zeby komus uszlo to na
    > sucho.

    ale poniewaz to grupa o prawie, to ja sie pytam o prawo - czy w koncu
    posiadanie mp3 na wlasny uzytek jest legalne i przez to czepianie sie jakis
    mp3-playerkó wjest bzdura totalna, czy tez nie jest legalne?

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 239. Data: 2006-11-21 11:01:05
    Temat: Re: Zajcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > No ale archiwizacja
    > to zmniejszenie prawdopodobieństwa straty danych a nie jego eliminacja.
    > BTW - te moje zdjęcia nie są aż tak wartościowe ;-)

    no tak, tylko ze pojawiały sie tutaj zdania, ze skoro nie masz nic do
    ukrycia, to na pytanie czy masz gdzies jeszcze jakies nosniki danych
    powinienes grzecznie powiedziec, gdzie te zdjecia masz...

    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    miliarderem" - Charlie Chaplin

  • 240. Data: 2006-11-21 11:14:50
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Krzysztof Stachlewski wrote:

> [...]
    .pl>

    > Skoro prawo pozwala na taką interpretację, to coś jednak z tym prawem nie

    a kto powiiedzial ze pozwala, moim zdaniem <tak jak to jestt w przypadku
    aresztu i matactwa> nie mozna zabrac sprzetu powolujac sie na absttrakcyjna
    jego przydatnosc, nalezy miec ku temu konretny powod.
    moim zdaniem sa to
    - nakaz z wyraznym poleceniiem zattrzymania sprzetulub
    -znalezienie n amiejscu niielegalanych plikow
    lub
    - natkniieciei sie nan cwaniaka ktory nie bedzie chcial podac hasla majac
    nandzieije ze w ten sposob uniknie kontnroli <zakladajac ze policja sie tam
    legalniie znalazla>

    ludzie daja to biora