  • 1. Data: 2006-08-21 16:59:18
    Temat: Wypowiedzenie Wynajmu a Zima...
    Od: "Krzys1972" <k...@I...PL>

    Witam,

    Od 5lat wynajmujemy mieszkanie od pewnych ludzi. Teraz stwierdzili ze chca
    to mieszkanie sprzedac bo nie jest im juz potrzebne. Dla nas to cholernie
    kłopotliwa sytuacja bo jesteśmy w trakcie budowy i zapewne jeszcze z rok lub
    2 potrwa zanim się wprowadzimy. Ale kontrety...

    Wlascicielka mieszkania powiedziala ze jesli nawet sprzeda to da nam
    2-3miesiace na opuszczenie lokalu. Slyszalem ze jest jakis okres w ktorym
    nie mozna nikogo wywalac z mieszkania. I teraz jesli faktycznie tak jest to
    czy liczy sie dzien w ktorym dostane wypowiedzenie czy tez dzien w ktorym
    mam juz opuscic dom.

    Mam 2 malych dzieci i nie zabardzo mi sie widzi zmieniac lokum na zime skoro
    cala piwnica jest juz drzewa wegla itp...

    Prosze o pomoc

    Kris

  • 2. Data: 2006-08-21 17:36:42
    Temat: Re: Wypowiedzenie Wynajmu a Zima...
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    Krzys1972 wrote:
> [...]
    >
    > Mam 2 malych dzieci i nie zabardzo mi sie widzi zmieniac lokum na zime skoro
    > cala piwnica jest juz drzewa wegla itp...

    Witam,
    kluczowa dla problemu jest umowa najmu jaką masz (bo masz prawda ?)
    podpisaną z wynajmującą. Jesli to umowa na czas nieokreślony
    wypowiedzenie regulują zarówno przepisy Kodeksu Cywilnego jak i
    niektóre zapisy ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym
    zasobie gminy. Jeśli to umowa na czas określony jej wypowiedzenie
    przed upływem terminu obowiązywania jest mocno kłopotliwe. Zatem
    sprecyzuj warunki umowy - będzie łatwiej odpowiedzieć.

    Pozdrawiam
    Zbyszek Niemczewski

    --
    http://www.solski.pl

  • 3. Data: 2006-08-21 17:57:23
    Od: "Krzys1972" <k...@I...PL>

    Umowa na czas nieokreslony

  • 4. Data: 2006-08-21 18:22:52
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Krzys1972" <k...@I...PL> wrote in message

    > Umowa na czas nieokreslony

    Ja bym Cie z srodku zimy wykopal za takie cytowanie.

    Daniel

  • 5. Data: 2006-08-21 18:34:35
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    wynajmij sobie gdzie indziej mieszkanie, w czym problem???????

    GRYNGOL

  • 6. Data: 2006-08-21 21:06:51
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ja bym Cie z srodku zimy wykopal za takie cytowanie.

    A ja bym Cie w srodek dupy kopnal za takie zachowanie.

    Tiger

  • 7. Data: 2006-08-22 00:59:14
    Od: m...@g...com

    Tiger wrote:

    > A ja bym Cie w srodek dupy kopnal za takie zachowanie.

    A ja się przyłączę do wykopywania za cytowanie.

    p. m.

  • 8. Data: 2006-08-22 18:13:02
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    Daniel Chlodzinski wrote:
    > "Krzys1972" <k...@I...PL> wrote in message

    > Ja bym Cie z srodku zimy wykopal za takie cytowanie.
    >
    > Daniel

    Witaj Danielu,

    a tak normalnie to jakby o co chodzi ?

    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 9. Data: 2006-08-24 06:54:18
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Zbyszek" <z...@g...com> wrote in message

    > Witaj Danielu,
    > a tak normalnie to jakby o co chodzi ?

    O reguly panujace na usnecie, nie odpowiada sie na czytanym tekstem.
    Odpowiada sie pod trescia do ktorej chce sie odniesc, zostawiajac wrotke
    (czyli "Zbyszek worte in message" itp)
    oraz kasujac tekst do ktorego sie nie odnosimy.

    Daniel

  • 10. Data: 2006-08-25 16:26:29
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    Daniel Chlodzinski wrote:
> [...]
    > (czyli "Zbyszek worte in message" itp)
    > oraz kasujac tekst do ktorego sie nie odnosimy.

    Witaj Danielu,

    zastanawiam się, w jaki sposób ta moja odpowiedź zostanie przez
    serwis przedstawiona. Sądzę bowiem, że zarówno moja pierwsza
    odpowiedź na post właściwy, jak i druga stanowiąca pytanie
    skierowane do Ciebie a także ta, która jest odpowiedzią na Twój
    zarzut właśnie w taki sposób zostały sformułowane.
    Oczywiście masz rację, że zgodnie ze zwyczajami (regułami jak
    chcesz je nazwać) panującymi w usenecie odpowiedź powinna znaleźć
    się _pod_ pytaniem. Masz również rację, że powinno się z pytania
    wyciąć informacje nieistotne.
    Posługując się w biurze przeglądarką Internet Explorer produkcji
    Microsoftu i korzystając z niej podczas pracy z tą grupą staram się
    tego zwyczaju przestrzegać.
    Przyznam, że być może powinienem był również wyciąć informacje
    nieistotne, choć w tym konkretnym przypadku nie bardzo wiem co
    powinienem wyciąć.

    Jestem przedstawicielem starej szkoły i zostało mi przyzwyczajenie z
    czasów, kiedy korzystałem z Pine'a i Slrn do pracy z grupami
    dyskusyjnymi. Teraz, z uwagi na charakter pracy musiałem się
    przestawić na produkty MS rezygnując z Linuksa. Tamte narzędzia
    zasadniczo wymuszały poprawny (czytaj zgodny ze zwyczajami) sposób
    pracy. Obecne już tego nie robią. Zdaje się, że jednym z
    przykładów jest MS Outlook.

    Wybacz zatem, jeśli zawiniłem przeciw dobrym zwyczajom. Postaram się
    na przyszłość zwracać uwagę na to w jaki sposób zabieram głos w
    dyskusji.

    Mam nadzieję, że przynajmniej kodowanie znaków mam poprawne a serwis
    do spółki z przeglądarką nie spłatają mi figla tym razem.

    Pozdrawiam
    Zbyszek Niemczewski

    --
    http://www.solski.pl