  • 1. Data: 2006-08-21 12:14:50
    Temat: Byly pracodawca nie chce dac zaswiadczenia o dochodach do kapitalu poczatkowego.
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Witam,

    Malzowinka ma takowy problem: od ponad roku domaga sie od jednego ze swoich
    bylych pracodawcow zaswiadczenia ZUS-RP7 dotyczacego jej zarobkow dla
    potrzeb kapitalu poczatkowego. Poniewaz termin skladania wiadomo minal wiec
    ZUS nie uwzglednil jej do wyliczen blisko 5 lat... Ale napisal ze mozna w
    terminie pozniejszym mozna sie starac jeszcze raz.

    ZUS odrzucil za pierwszym razem dokumenty sporzadzone przez tegoz Pana z
    uwagi na to, ze byly sporzadzone na niewlasciwych drukach oraz z powodu
    blednej daty urodzenia no i podstawowe - brak pieczatek i wymaganych dwoch
    podpisow (chyba ze sam wystawia RP7 to wtedy oswiadczenie ze jest jedyna
    osoba upowazniona do podpisywania drukow). Teraz zona pisze pisma i jak
    grochem o sciane... wizyta tez nie pomogla :( Firma juz nie istnieje -
    istniala kilka lat temu.

    Powstaje pytanie: czy mozna goscia zglosic do PIPu ze nie chce wydac tegoz
    druku ponownie juz bez wad ? Czy jest jakas szansa na zmuszenie go do
    wydania dokumentow ?

    pzdr

    P.

  • 2. Data: 2006-08-21 13:52:36
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Mon, 21 Aug 2006 14:14:50 +0200, kermit napisał(a):

> [...]
    >
    > Powstaje pytanie: czy mozna goscia zglosic do PIPu ze nie chce wydac tegoz
    > druku ponownie juz bez wad ? Czy jest jakas szansa na zmuszenie go do

    czytam i zastanawiam się w jakim celu zadajesz pytania ,po prostu zamiast
    pytać działaj ,no chyba ,że nie warto starać się o te 5 lat

    akala

  • 3. Data: 2006-08-21 13:54:30
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Użytkownik "akala" <

    | czytam i zastanawiam się w jakim celu zadajesz pytania ,po prostu zamiast
    | pytać działaj ,no chyba ,że nie warto starać się o te 5 lat
    |
    | akala

    no wlasnie zadalem pytanie: czy mgoe wystapic do PIPu ? Czy to ejst wlasciwa
    instytucja ?

    pzdr

    P.

  • 4. Data: 2006-08-21 15:03:30
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "kermit" <d...@d...cds> napisał w wiadomości

    > no wlasnie zadalem pytanie: czy mgoe wystapic do PIPu ? Czy to ejst wlasciwa
    > instytucja ?

    A co ci w PIPie powiedzieli jak tam zadzwoniłeś?

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-08-21 16:49:47
    Od: "gonz0" <e...@t...pl>

    Użytkownik "vertret" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kermit" <d...@d...cds> napisał w wiadomości

    > A co ci w PIPie powiedzieli jak tam zadzwoniłeś?
    >

    > --
    > vertret

    jeszcze nie dzwonilismy . najpierw sie pytam obeznanych z litera prawa czy w
    ogole warto tam dzwonic.

    P.

  • 6. Data: 2006-08-21 18:30:09
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "gonz0" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze nie dzwonilismy . najpierw sie pytam obeznanych z litera prawa czy w
    > ogole warto tam dzwonic.

    Nie znasz się czasami na przechowywaniu żywności, bo kupiłem przed tygodniem
    "Serek Wiejski" i nie wiem, czy się jeszcze nadaje do zjedzenia. Chciałem się
    najpierw spytać fachowca, bo nie wiem, czy warto w ogóle zaglądać do lodówki.

    --
    vertret

  • 7. Data: 2006-08-22 07:42:55
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Użytkownik "vertret" <v...@o...pl> |

    | --
    | vertret

    utwierdzilem sie w przekonaniu ze nie ma glupich pytan sa tylko glupie
    odpowiedzi.

    P.