    From: "Zbyszek" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie Wynajmu a Zima...
    Date: 25 Aug 2006 09:26:29 -0700

    Daniel Chlodzinski wrote:
    > O reguly panujace na usnecie, nie odpowiada sie na czytanym tekstem.
    > Odpowiada sie pod trescia do ktorej chce sie odniesc, zostawiajac wrotke
    > (czyli "Zbyszek worte in message" itp)
    > oraz kasujac tekst do ktorego sie nie odnosimy.
    >
    > Daniel

    Witaj Danielu,

    zastanawiam się, w jaki sposób ta moja odpowiedź zostanie przez
    serwis przedstawiona. Sądzę bowiem, że zarówno moja pierwsza
    odpowiedź na post właściwy, jak i druga stanowiąca pytanie
    skierowane do Ciebie a także ta, która jest odpowiedzią na Twój
    zarzut właśnie w taki sposób zostały sformułowane.
    Oczywiście masz rację, że zgodnie ze zwyczajami (regułami jak
    chcesz je nazwać) panującymi w usenecie odpowiedź powinna znaleźć
    się _pod_ pytaniem. Masz również rację, że powinno się z pytania
    wyciąć informacje nieistotne.
    Posługując się w biurze przeglądarką Internet Explorer produkcji
    Microsoftu i korzystając z niej podczas pracy z tą grupą staram się
    tego zwyczaju przestrzegać.
    Przyznam, że być może powinienem był również wyciąć informacje
    nieistotne, choć w tym konkretnym przypadku nie bardzo wiem co
    powinienem wyciąć.

    Jestem przedstawicielem starej szkoły i zostało mi przyzwyczajenie z
    czasów, kiedy korzystałem z Pine'a i Slrn do pracy z grupami
    dyskusyjnymi. Teraz, z uwagi na charakter pracy musiałem się
    przestawić na produkty MS rezygnując z Linuksa. Tamte narzędzia
    zasadniczo wymuszały poprawny (czytaj zgodny ze zwyczajami) sposób
    pracy. Obecne już tego nie robią. Zdaje się, że jednym z
    przykładów jest MS Outlook.

    Wybacz zatem, jeśli zawiniłem przeciw dobrym zwyczajom. Postaram się
    na przyszłość zwracać uwagę na to w jaki sposób zabieram głos w
    dyskusji.

    Mam nadzieję, że przynajmniej kodowanie znaków mam poprawne a serwis
    do spółki z przeglądarką nie spłatają mi figla tym razem.

    Pozdrawiam
    Zbyszek Niemczewski

    --
    http://www.solski.pl