  • 1. Data: 2006-08-21 16:21:54
    Temat: dostawca internetu
    Od: "-" <d...@g...pl>

    podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu.

    czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za
    dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a
    awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek...

    cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego towaru/uslugi,
    i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?

  • 2. Data: 2006-08-21 21:43:39
    Temat: Re: dostawca internetu
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "-" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego
    > towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?

    a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na temat
    czasu usuwania awarii?
    ustawa mowi o znizce w abonamencie

    --
    pozdrawiam
    bolo

  • 3. Data: 2006-08-21 22:13:05
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    > a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na
    temat
    > czasu usuwania awarii?
    > ustawa mowi o znizce w abonamencie

    Ale tylko w przypadku kiedy przerwa trwa powyżej 12h ciągle lub brak
    internetu >36h w miesiącu.

  • 4. Data: 2006-08-21 22:23:44
    Od: "Jacek Jackowski" <j...@o...pl>

> [...]
    >
    > cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego
    > towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?

    W ktorym miescie masz tak nierzetelnego operatora? :)

  • 5. Data: 2006-08-22 06:01:06
    Od: "-" <d...@g...pl>

    www.multicon.pl

  • 6. Data: 2006-08-22 06:46:19
    Od: w...@p...onet.pl

    > temat
    >
    > Ale tylko w przypadku kiedy przerwa trwa powyżej 12h ciągle lub brak
    > internetu >36h w miesiącu.

    a skad nagle tylu specow od PT sie znalazlo? ;)
    nie wprowadzaj ludzi w blad tylko przeczytaj dokladnie przepis.
    zeby bylo troche latwiej - art. 105 PT

    pozdrawiam
    d.

  • 7. Data: 2006-08-22 07:40:10
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego
    towaru/uslugi,
    > i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?

    A jaką tu widzisz niezgodność ? Łącze radiowe klasy "WiFi na 10km" ma z
    natury duże "lagi", awarie sprzętu po każdej burzy itd. Kupując taką usługę
    ma się chyba świadomosć, że nie będzie jakości usługi jak w łaczu kablowym.

  • 8. Data: 2006-08-23 06:00:00
    Od: "-" <d...@g...pl>

> [...]
    > usługę
    > ma się chyba świadomosć, że nie będzie jakości usługi jak w łaczu

    a gdzie pisalem, ze to lacze radiowe?

    chodzi o "normalny" kabel.

    a niezgodnosc? hmmm - podpisalem umowe na dostep do internetu 24h/dobe 7 dni
    w tygodniu

  • 9. Data: 2006-08-23 13:36:57
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    >
    > chodzi o "normalny" kabel.
    >
    > a niezgodnosc? hmmm - podpisalem umowe na dostep do internetu 24h/dobe 7

    A to przepraszam. Ale czy usługi telekomunukacyjne podlegają pod
    "niezgodnośc towaru z umową" ? Nie wiem. Mają natomiast ścisłe przepisy o
    odpowiedzialności za niedostępność usługi. Wyślij nam zapisy twojej umowy z
    nimi.