  • 1. Data: 2006-08-21 11:20:05
    Temat: Zaliczka alimentacyjna - prosze o pomoc!!
    Od: "Asia" <n...@n...pl>

    Witam,
    W skrocie jak przedstaiwa sie moja sytuacja:
    Mam zasadzone alimenty od ojca, ktory ich oczywiscie nie placi (beskuteczna
    egzekucja). Od wrzesnia 2005 roku pobieralam zaliczke alimentacyjna. Jednak
    mozja sytuacja rodzinna jest dosyc dziwna. Moja mama ma dziecko z innym
    mezczyzna. W grudniu 2005 roku moja mama wyszla za maz wlasnie za tego pana.
    Czy w zwiazku z tym moje prawo do zaliczki uleglo zmianie? W urzedzie nie
    wiedzieli co maja z tym zrobic i odprawili mnie z kwitkiem (kierownik ma sie
    z kims tam skonsultowac). Dodam, ze jestem osoba pelnoletnia, studiuje..
    Jezeli nie mam juz prawa do zaliczki, to prosze mi wytlumaczyc dlaczego,
    przeciez ten Pan nie jest moim prawnym opiekunem, a mama wychowuje mnie
    sama... Jak myslcie, moge skladac znow wniosek o zaliczke?? Prosze o pomoc,
    bo sama nie wiem co z tym zrobic!

    --
    Pozdrawiam,
    Asia

  • 2. Data: 2006-08-21 12:07:59
    Temat: Re: Zaliczka alimentacyjna - prosze o pomoc!!
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Asia" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opiekunem, a mama wychowuje mnie sama... Jak myslcie, moge skladac znow
    > wniosek o zaliczke?? Prosze o pomoc, bo sama nie wiem co z tym zrobic!

    Oczywiście, że składaj wniosek o zaliczkę alimntacyjną.
    Jak otrzymasz decyzje pozytywną to będziesz sie cieszyć, a jak negatywną to
    daj mi znać na prv.
    Pozdrawiam
    Michał
    PS. Mam nadzieję, że spełniasz wymogi ustawy o zaliczce alimentacyjnej ( np.
    lata, bezkuteczność egzekucji..).

  • 3. Data: 2006-08-21 12:49:57
    Od: "Asia" <n...@n...pl>

    > PS. Mam nadzieję, że spełniasz wymogi ustawy o zaliczce alimentacyjnej (
    > np. lata, bezkuteczność egzekucji..).

    Spelniam, w poprzednim roku zaliczka zostala mi przyznana... W urzednie
    kazali mi pisac jakies oswiadcznie, ze niby mam zwracac od grudnia
    zaliczke.. co w mojej obecnej sytuacji finansowej mnie przerazilo :/, a Pani
    chodzila sie konsultowac ciagle bo nie wiedziala co zrobic w takiej
    sytuacji.. Mozesz mi podac jakas podstawe prawna, cokolwiek na co moge sie
    powolac przy nastepnej wizycie w urzedzie (dodam, ze wyprosilam wniosek, bo
    mi nie chcieli wydac), podczas skladania wniosku? Dzieki wielkie za pomoc..

    Asia

  • 4. Data: 2006-08-21 17:18:40
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

  • 5. Data: 2006-08-21 17:21:33
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Asia napisał(a):

> [...]
    > mi nie chcieli wydac), podczas skladania wniosku? Dzieki wielkie za pomoc..

    Poszło na prv.

    Michał