  • 11. Data: 2004-09-29 10:37:07
    Temat: Re: Wymeldowanie obcej osoby z domu...
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 29 wrz o godzinie 12:06, na pl.soc.prawo, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

    > Zeby dopelnic obowiazku meldunkowego..

    Dlaczego *on* a nie kto inny?
    Zameldujesz mnie u siebie? Spełnij obowiązek meldunkowy - proszę :P

    --
    Herbi
    29-09-2004 12:37:05

  • 12. Data: 2004-09-29 10:39:29
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Herbi pisze:

    > Dlaczego *on* a nie kto inny?
    > Zameldujesz mnie u siebie? Spełnij obowiązek meldunkowy - proszę :P

    No chyba Ci odbilo..

    Nie mieszkasz u mnie, wiec nie mam obowiazku...

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-09-29 10:54:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To jak się mogę zameldować np. u Ciebie? Po prostu pójdę do gminy i mnie
    > zameldują u Ciebie?
    > heheheh - wiem że by zostać zameldowanym osoba która melduje mnie musi
    > posiadać jakiś tytuł /własność, najem itp/ do lokalu w którym chce mnie
    > zameldować - więc jeżeli mnie zamelduje to MAM PRAWO TAM MIESZKAĆ -
    > nieprawdaż????

    Ów tytuł będący podstawą zameldowania może być sfałszowany.

    > Właściciel mieszkania mnie zameldował - nie mam prawa pobytu w tym
    > miejscu???? To po kiego grzyba mnie zameldował ???

    Być może miałeś prawo w chwili meldowania, ale z jakiś powodów je utraciłeś.
    Na przykład właściciel lokalu wypowie umowę najmu. Ale również w wypadku
    dzieci, dojdzie do sytuacji, gdy się usamodzielnią.

  • 14. Data: 2004-09-29 10:54:45
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 29 wrz o godzinie 12:39, na pl.soc.prawo, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

    > No chyba Ci odbilo..
    >
    > Nie mieszkasz u mnie, wiec nie mam obowiazku...

    No nie mieszkam bo mnie nie zameldowałeś!

    ;)

    --
    Herbi
    29-09-2004 12:54:42

  • 15. Data: 2004-09-29 12:27:36
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Herbi pisze:

    > No nie mieszkam bo mnie nie zameldowałeś!
    >
    > ;)

    Mylisz sie....

    Nie zaleldowalem, bo nie meiszkasz...

    trzeba miec "tytulprawny" do "mieszkania",
    jeslimieszkasz, maszobowiazs\ek sie zaleldowac.

    Boguslaw

  • 16. Data: 2004-09-29 13:38:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herbi wrote:

> [...]
    > posiadać jakiś tytuł /własność, najem itp/ do lokalu w którym chce mnie
    > zameldować - więc jeżeli mnie zamelduje to MAM PRAWO TAM MIESZKAĆ -

    Ten zapis został swego czasu zniesiony przez Trybunał Konstytucyjny z
    uwagi na niezgodność z ustawą zasadniczą.

    > Właściciel mieszkania mnie zameldował - nie mam prawa pobytu w tym
    > miejscu???? To po kiego grzyba mnie zameldował ???

    Prawo do przebywania wynika z waszej wzajemnej umowy, a nie z faktu
    zameldowania.

  • 17. Data: 2004-09-29 13:43:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herbi wrote:

    > No nie mieszkam bo mnie nie zameldowałeś!

    Trollujesz, czy na prawdę jesteś taki głupi?

    Meldunek to tylko powiadomienie państwa o tym, gdzie się przebywa. Nie
    rodzi to żadnych praw do miejsca przebywania.

    Natomiast to, gdzie możesz przebywać, zależy od twojego prawa do
    przebywania w danym miejscu.

  • 18. Data: 2004-09-30 17:07:04
    Od: "Marcin " <s...@g...pl>

    > Użytkownik "Marcin " <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > znam
    > zone...
    >
    > Ale co to za mieszkanie. Spółdzielnia Mieszkaniowa, STBS, Komunalka,
    > prywatny wynajem? Do każdego z tych wypadków inaczej trzeba podchodzić.

    Mieszkanie jest ze Społdzielni Mieszkaniowej...

  • 19. Data: 2004-09-30 22:17:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mieszkanie jest ze Społdzielni Mieszkaniowej...

    Rozumiem, ze nie własnościowe. Więc po pierwsze należy zabronić owej osobie
    nieuprawnionej pobytu w lokalu. Zamknąć drzwi, nie wpuszczać, w razie
    dobijania się wezwać policję. Gdy już nie będzie mieszkać 6 miesięcy - o ile
    wcześniej sama się nie wymelduje- złożyć wniosek w Biurze Ewidencji Ludności
    o wymeldowanie z urzędu. Osobą upoważnioną do tego jest osoba będąca
    członkiem spółdzielni, która jest dysponentem lokalu.

  • 20. Data: 2004-10-01 10:09:11
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 1 paź o godzinie 00:17, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Rozumiem, ze nie własnościowe. Więc po pierwsze należy zabronić owej osobie
    > nieuprawnionej pobytu w lokalu.

    ROTFL
    Ty chyba nienormalny jesteś!
    Dlaczego dziecko właścicielki czy ktokolwiek inny ma zabraniać przebywania
    w lokalu do którego tytuł prawny /najem/ ma ta matka, która zameldowała
    swojego przyjaciela, być może przyszłego męża??
    zameldowała go bo tam przebywa, mieszka z nią i po prostu z nią żyje!!!

    > Zamknąć drzwi, nie wpuszczać, w razie dobijania się wezwać policję.

    Może naskoczyć policja razem z tymi wyrodnymi bahorami!!

    > Gdy już nie będzie mieszkać 6 miesięcy - o ile wcześniej sama się nie wymelduje-
    > złożyć wniosek w Biurze Ewidencji Ludności o wymeldowanie z urzędu.

    Sranie w banie - do tego nie dojdzie!

    > Osobą upoważnioną do tego jest osoba będąca członkiem spółdzielni, która jest
    > dysponentem lokalu.

    Właśnie ta matka znalazła sobie partnera i z powodu widzimisię tych bahorów
    ma wyrzucić swojego być może przyszłego męża?
    Niech lepiej te bahory pełnoletnie sobie szukają mieszkań a nie próbują
    sterować życiem matki/macochy!!

    --
    Herbi
    01-10-2004 12:09:08