  • 1. Data: 2004-09-28 17:50:28
    Temat: Dlug, wyrok - Prosba o rade
    Od: "Koszalek" <k...@p...onet.pl>

    Witam !

    Na grupe zwiazana z prawem jeszcze sie nigdy nie zwracalem o pomoc, ale niestety
    nadszedl i taki nieoczekiwany moment, ze musze to zrobic.
    Mam pewnego rodzaju problem i nie wiem jak go rozwiazac, prosze wiec o jakies
    sugestie.

    Jeden koles pozyczyl ode mnie 4000 PLN i nie oddawal kasy. Skierowalem w
    pazdzierniku 2003 sprawe do sadu. Sprawa cywilna W miedzyczasie oddal 1007 PLN
    wplacajac na moje konto. Pozew byl na 4000 PLN (niestety moj blad) Zapadl wyrok
    w lutym, odwolal sie od niego, sugerujac, iz umawial sie ze mna na raty, co bylo
    absolutnym klamstwem. Ok, w maju nastapila nastepna rozprawa, sad doszedl do
    wniosku iz musi przesluchac obie strony i wezwal je do wstawiennictwa
    osobistego. Gnojek nie wplacal nic. Kompletnie nullo, oprocz tych 1007 PLN,
    ktore uregulowal wczesniej.
    Dzis miala miejsce nowa rozprawa, on sie na rozprwe nie stawil. Sad zarzadzil
    wyrok na moja korzysc, ktory sie uprawomocni za 21 dni, zmiejszajac go juz o
    wplacona kwote (owe 1007 PLN). Wracam do domu i co widze ? W dniu 23 wrzesnia
    2004 (czyli 5 dni temu) wplacil ponownie 100 PLN na moje konto. Ja szczerze
    powiem, ze tych pieniedzy nie widzialem, nie mialem pojecia, a wyrok juz jest
    wydany. Czy on ponownie sie moze odwolywac od wyroku twierdzac ze splaca mi w
    ratach i ze sad wydal znow wyrok o 100 PLN za duzo ? Jak tak bedzie to przeciez
    on sie moze odwolywac w nieskonczonosc !! Ja juz bedac na rozprawie, ponownie mi
    wplaci 5 PLN i znow sie odwola. Ja nie jestem ciagle on-line i nie mam internetu
    w swoich goglach, nie sprawdzam stanu konta co 10 min. W zwiazku tym prosze o
    rade, zeby klienta jako tako ograniczyc z tymi odwolaniami ? Jak zrobic, aby
    wyrok sie uprawomocnil, ale z ta kwota pomniejszona o jego wplate ? Naprawde sil
    mi juz brak.....

    Pozdrawiam

    Koszalek

  • 2. Data: 2004-09-28 19:05:46
    Temat: Re: Dlug, wyrok - Prosba o rade
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Koszalek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2e5f.000001b0.4159a464@newsgate.onet.pl...

    Nic się nie stało. Przecież zanim się wyrok uprawomocni, i pójdziesz do
    komornika, to on jeszcze wiele złotówek może wpłacić. Po prostu idąc do
    komornika będziesz dochodzić ciut mniejszej kwoty.

  • 3. Data: 2004-09-28 22:53:30
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 28 Sep 2004 19:50:28 +0200, Koszalek naskrobał(a):

> [...]
    > wyrok sie uprawomocnil, ale z ta kwota pomniejszona o jego wplate ? Naprawde sil

    Nie przejmuj się - wyrok sie uprawomocnił i to problem dłużnika a nie twój.
    Bedziesz dochodził mniejszej kwoty przy egzekucji - żaden problem.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org