  • 1. Data: 2004-09-28 17:26:17
    Temat: umowa na czas okreslony
    Od: iwonka <s...@g...pl>

    witam,
    czy po podpisaniu umowy o prace na czas okreslony (6 miesiecy) isnieje
    jakis okres podczas ktorego istnieje mozliwosc odstapienia od umowy - czas
    karencji, uprawomocnienia itd itp? Nurtuje mnie problem "rozmyslenia" sie
    pracodawcy.
    Nie chodzi mi czas wypowiedzenia - bo to jest dosyc scisle regulowane

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-29 06:37:25
    Temat: Re: umowa na czas okreslony
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "iwonka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karencji, uprawomocnienia itd itp? Nurtuje mnie problem "rozmyslenia" sie

    nie istnieje