  • 1. Data: 2004-09-28 17:36:49
    Temat: tajemnica zawodowa
    Od: "Na Jagody" <n...@g...pl>

    Prosze oswieccie mnie:mam poleconego adwokata, problem jednak w tym ze boje
    sie, iz podczas procesu wyjdzie wiele delikatnych spraw a nie chce zeby
    detale rozprzestrzenily sie wsrod znajomych-to rodzic jednego z znich.Czy
    jest pewnosc, ze tajemniva zawodowa zostanie utrzymana i nic nie wycieknie z
    sali sadowej?

  • 2. Data: 2004-09-28 19:04:00
    Temat: Re: tajemnica zawodowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Na Jagody" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest pewnosc, ze tajemniva zawodowa zostanie utrzymana i nic nie wycieknie

    Nikt Ci nie da takiej pewności.