  • 21. Data: 2004-10-01 12:42:38
    Temat: Re: Wymeldowanie obcej osoby z domu...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:3nv22vnut3ld.dlg@onet.pl...

    > Ty chyba nienormalny jesteś!

    Ale argument!

    > Dlaczego dziecko właścicielki czy ktokolwiek inny ma zabraniać przebywania
    > w lokalu do którego tytuł prawny /najem/ ma ta matka, która zameldowała
    > swojego przyjaciela, być może przyszłego męża??

    Taż napisałem, że osobą uprawnioną do tej operacji jest dysponent
    mieszkania. Masz jakieś kłopoty z czyteniem tekstów dłuższych, niż trzy
    zdania? Jak macocha postanowi go wyrzucić, to może, bo gość tytułu prawnego
    do pobytu nie ma - pomimo zameldowania.

  • 22. Data: 2004-10-04 13:53:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004, Herbi wrote:
    [...]
    >+ heheheh - wiem że by zostać zameldowanym osoba która melduje mnie musi
    >+ posiadać jakiś tytuł /własność, najem itp/ do lokalu w którym chce mnie
    >+ zameldować - więc jeżeli mnie zamelduje to MAM PRAWO TAM MIESZKAĆ -
    >+ nieprawdaż????

    Ano nieprawda.
    Pierwsze nieprawda to to iż ktoś "musi mieć prawo do lokalu" - albo
    ktoś to prawo ma i "cię melduje" (co jest niepoprawne prawnie - tylko
    ci POŚWIADCZA że udziela ci prawa do pobytu) albo poświadczenia
    nie masz, zgłaszasz do urzędu - a urząd sam sobie "wyjaśnia".
    Drugie nieprawda to to że jak jesteś zameldowany to masz prawo mieszkać.

    >+ > Prawo do pobytu musi wynikać z jakiś przesłanek prawnych, a nie z zameldowania.
    >+
    >+ Właściciel mieszkania mnie zameldował - nie mam prawa pobytu w tym
    >+ miejscu????

    Z ZAMELDOWANIA nie wynika NIC. Jeśli właściciel NAJĄŁ ci mieszkanie,
    to owszem - MUSIAŁ cię zameldować. W tę stronę jest wywód, nie na
    odwrót :>

    >+ To po kiego grzyba mnie zameldował ???

    Żeby mógł cię znaleźć komornik, wojsko, pozwać ktoś komu porysowałeś
    samochód... skoro *meldunek* służy do zgłoszenia *gdzie przebywasz*
    no to może się przydać ;)

    pozdrowienia, Gotfryd