  • 1. Data: 2004-09-28 16:29:16
    Temat: DG - czy trzeba przerejestrowac?
    Od: "quanti" <q...@o...pl>

    Witam..

    W zwiazku z ustawa o swobodzie dzialanosci gospodarczej itp. mam do Panstwa
    pytanko-problem - mam nadzieje ze pomozecie, bo jakos nigdzie nie moge
    znalezc 'formalnej' interpretacji czy komentarza, a twierdzenia Pan w urzedzie
    jakos nie zawsze mnie przekonuja ;)

    Tak wiec problem, jak w temacie: od 10 lat prowadze DG - zarejestrowana w
    miejscowosci A - ze wzgledu na miejsce prowadzenia dzialalnosci, a nie na
    miejsce zamieszkania. No i tu jest problem - poinformowano mnie, ze w zwiazku
    ze zmianami prawnymi musze przerejestrowac dzialanosc do gminy wlasciwej ze
    wzgledu na miejsce mojego zamieszkania..
    Czy faktycznie to jest konieczne? Jesli tak, do kiedy musze to zrobic? No i
    pytanie - czy jest to kwestia 'przeniesienia' wszystkich danych czy nastepuje
    jakby rejestracja 'od nowa' z nowa data rozpoczecia dzialalnosci? [co jest
    glupie, ale u nas jest wszystko mozliwe ;)] moze ktos to przeszedl w praktyce
    jesli to faktycznie konieczne ;)

    Z gory dzieki za info

    Pozdrawiam

    q.