  • 1. Data: 2004-09-28 17:34:48
    Temat: Kiedy? jakies 20 lat temu..
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam
    ..włożyłem na książeczkę do spółdzielni mieszkaniowej jak na owe czasy duża
    sumę (kilkanaście tyś. zł).Teraz mi pisze spółdzielnia iż, żebym odebrał te
    kwotę tj. coś koło 6 zł ( sic).Czy kwota ta nie podlega rewaloryzacji?
    serdeczności

    j...@w...pl

  • 2. Data: 2004-09-28 18:31:24
    Temat: Re: Kiedy? jakies 20 lat temu..
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

> [...]
    > kwotę tj. coś koło 6 zł ( sic).Czy kwota ta nie podlega rewaloryzacji?

    Hehe... znam takich co po kilkadziesiat milionow powsadzali.
    Sorry no bonus!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-09-28 19:33:02
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik rezist.com <s...@p...com> w poscie
    news:cjcals$5kp$3@sparrow.axelspringer.com.pl napisal, co nastepuje:

> [...]

    No i wszystko gra - wsadziles kilkanascie tysiecy - a dostales 60 tysiecy :)
    /straych zlotych/ - znaczy sie, procent dzialal :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 4. Data: 2004-09-28 20:51:30
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > No i wszystko gra - wsadziles kilkanascie tysiecy - a dostales 60 tysiecy :)
    > /straych zlotych/ - znaczy sie, procent dzialal :)

    Jedyny procent jaki mi zadzialal, to gdy mialem ksiazeczke
    oszczednosciowa w banku PKO (hihi) z 850 000 pln (sie mialo tej kasy),
    poszedlem po 12 latach ja skasowac i wyciagnalem 110 pln czy jakos tak.

    Nie pamietam co za to kupilem, chyba 3 butelki wodki.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2004-09-29 08:16:18
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    rezist.com wrote:

    > Nie pamietam co za to kupilem, chyba 3 butelki wodki.

    to jest inwestycja :)
    ale musze przyznac ze inwestowac to potrafisz :D:D:D wodka lepsza od
    chleba, bo chleb sie moze zeschnie a wodka nigdy :D