  • 11. Data: 2007-12-12 10:14:24
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    KRZYZAK napisał:

    Skoro poprosila...
    Mam wrazenie, ze dostosowujesz fakty do dyskusji.

    Wszystko obyło się w zasięgu kamer. Byłem tego świadomy i dlatego nie
    wymachiwałem łapkami. Przekazanie kupy odbyło się kulturalnie ;)

    Koziołek

  • 12. Data: 2007-12-12 10:24:16
    Od: Adam Mickiewicz <a...@a...pl>

    Użytkownik Koziolek napisał:

    > Adam Mickiewicz

    > Są świadkowie wszystkiego, a poza tym jest monitoring z zapisem tak więc
    > widać, kto zrobił kupę, kto wsadził, i że nikt się z nikim nie szarpał,
    > a pani jeszcze (bo o tym zapomniałem wspomnieć) nadstawiła kieszeń.

    No to jak chciala kupe w kieszen to ja mysle, ze mandat za zrobienie
    kupy i drugi za nieobyczajne zachowanie ;)

    AM

    --

    Natenczas nie bedzie zadnej sygnaturki :)

  • 13. Data: 2007-12-12 10:29:26
    Od: "derwisz75" <derwisz 75@wp.pl>

    > Wszystko obyło się w zasięgu kamer. Byłem tego świadomy i dlatego nie
    > wymachiwałem łapkami. Przekazanie kupy odbyło się kulturalnie ;)

    proszę o linka do filmika !!!

  • 14. Data: 2007-12-12 10:30:56
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.12.2007, o godzinie 11.24.16, na pl.soc.prawo,pl.pregierz, Adam
    Mickiewicz napisał(a):

    > No to jak chciala kupe w kieszen to ja mysle, ze mandat za zrobienie
    > kupy

    Za zrobienie kupy mandatu nie ma. Jest za nieposprzątanie. Ale ta kupa
    została sprzątnięta. :)

    > i drugi za nieobyczajne zachowanie ;)

    A tam nieobyczajne. Przecież sprzątanie po psie nie jest nieobyczajne. A
    Koziołek sprzątnął kupę na prośbę tej pani. Powinien dostać nagrodę za
    dobre zachowanie, a nie karę za nieobyczajne, bo takiego nie było. ;)

    Kurna... Koziołek - po poście z żoną i tym jesteś moim numerem 1. na pregu!

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 15. Data: 2007-12-12 10:33:45
    Od: Adam Mickiewicz <a...@a...pl>

    Użytkownik Habeck Colibretto napisał:

    > A tam nieobyczajne. Przecież sprzątanie po psie nie jest nieobyczajne. A
    > Koziołek sprzątnął kupę na prośbę tej pani.

    Ale ten mandat to tej pani, ze nieobyczajnie sie zachowala proponujac
    Koziolkowi wsadzenei rekiz kupa do jej kieszeni plaszcza ;)

    --

    Natenczas nie bedzie zadnej sygnaturki :)

  • 16. Data: 2007-12-12 10:35:17
    Temat: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Noel" <t...@g...pll-l> napisał w wiadomości

    > ROTFL. W 'Uwadze' zapłacą tysiaka za taki temat reportażu :D
    >
    > --

    dobrze jej zrobiles. Powinien byc zakaz trzymania psow w blokowiskach

  • 17. Data: 2007-12-12 10:44:19
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    Jak cos to zaswiadcze, ze w tym czasie byles ze mna na piwie w Gdańsku.
    Bardzo ale to bardzo wielkie wiadro wazeliny dla Ciebie!

    --
    pozdrawiam
    Piotr "Archie" Połoczański

  • 18. Data: 2007-12-12 10:46:45
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Koziolek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości

    > Aha, i przed chwilą rozmawiałem z szefem wspólnoty - ponoć kilka osób -
    > moich sąsiadów i mieszkańców sąsiedniego bloku do którego trawnik też
    > należy - już zadeklarowało zrzutkę na adwokata :)

    ROTFL :)
    I ja się chętnie dołożę.

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania

  • 19. Data: 2007-12-12 10:55:02
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Pawcio" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Noel" <t...@g...pll-l> napisał w wiadomości

    > dobrze jej zrobiles. Powinien byc zakaz trzymania psow w blokowiskach

    Moim zdaniem wystarczyłby odpowiednio _egzekwowany_ podatek za posiadanie
    psa w bloku.

    Pozdrawiam.

    M.

  • 20. Data: 2007-12-12 10:57:40
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jak cos to zaswiadcze, ze w tym czasie byles ze mna na piwie w Gdańsku.

    Jakby co, to ja tez specjalnie do Gdanska pojechalem na piwo. To juz 2
    swiadkow:-)

    > Bardzo ale to bardzo wielkie wiadro wazeliny dla Ciebie!

    Przylaczam sie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa