  • 1. Data: 2007-12-12 09:41:54
    Temat: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    Przepraszam za cross-posta.
    Dzisiaj na trawniku naszej wspólnoty mieszkaniowej jedna pani z bloku na
    przeciwko "wyprowadziła" pieska - i nie posprzątała. Zwróciłem jej uwagę (są
    tabliczki - info dot. własności trawnika, tabliczka "zakaz wyprowadzania
    psów" - 10 metrów dalej jest miejsce o tym właśnie przeznaczeniu, dodatkowo
    z koszem i wiszącymi jednorazowymi rękawiczkami). Zaproponowałem jej taką
    właśnie rękawiczkę, na co ona rzuciła tekstem, że nic jej to nie obchodzi.
    Więc ja posprzątałem za nią (w rękawiczce), podszedłem i wrzuciłem g...no
    pieska do kieszeni jej płaszcza. No i ona mi teraz grozi sądem etc.
    Moje pytanie jest takie: czy zwalenie kupy na moim trawniku przez jej pieska
    i nie posprzątanie to mniejsze zło niż to co ja zrobiłem? W końcu oddałem
    jej własność. Są świadkowie całej sytuacji, ja się niczego nie wypieram. Czy
    i co komu z nas grozi?

    Pozdrawiam,

    Koziołek

    Ps. Sytuacja na 100% autentyczna - nie trolluję. Pytam jak najbardziej
    poważnie, bo tak też skończy się sprawa.
    Ps. 2: Cross na pręgierz: pręt tej babie.

  • 2. Data: 2007-12-12 09:49:42
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 12 Gru, 10:41, "Koziolek" <d...@X...pl> wrote:

> [...]
    > jej własność. Są świadkowie całej sytuacji, ja się niczego nie wypieram. Czy

    Art. 191. § 1. Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w
    celu zmuszenia innej osoby do określonego działania, zaniechania lub
    znoszenia,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

  • 3. Data: 2007-12-12 09:52:48
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    KRZYZAK napisał:

[...]

    Ale to nie była przemoc. Stanąłem koło baby z g...nem w ręce i spytałem
    tylko, czy mam jej wsadzić kupę jej pieska do kieszeni. Ona odpowiedziała:
    "proszę bardzo, niech pan wsadzi" No to jej wsadziłem, i wtedy dopiero się
    zaczęło...

    Koziołek

  • 4. Data: 2007-12-12 10:01:50
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

> [...]
    > "proszę bardzo, niech pan wsadzi" No to jej wsadziłem, i wtedy dopiero się

    hej
    do tej groźby bezprawnej to bym się też nie przywiązywał, natomiast może z
    tego być (o ile pani rzeczywiscie zdecysuje się ciągać cię po komisariatach
    itd) zniszczenie mienia:

    Art. 288. § 1. Kto cudzą rzecz niszczy, uszkadza lub czyni niezdatną do
    użytku,
    § 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    roku.
    § 3. Karze określonej w § 1 podlega także ten, kto przerywa lub uszkadza
    kabel podmorski albo narusza przepisy obowiązujące przy zakładaniu lub
    naprawie takiego kabla.
    § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 następuje na wniosek
    pokrzywdzonego.

    Jeśli płaszcz był futrem z norek to nie mam mowy o wypadku mniejszej wagi ;p

    a tak w ogóle to ja - na miejscu pani bym cię pociągnął do płącenia kosztów
    prania płaszca, a jak się nie zgodzisz to pozew do sadu cywilnego
    pozdro
    mk

  • 5. Data: 2007-12-12 10:02:27
    Od: Adam Mickiewicz <a...@a...pl>

    Użytkownik Koziolek napisał:
> [...]
    > tylko, czy mam jej wsadzić kupę jej pieska do kieszeni. Ona
    > odpowiedziała: "proszę bardzo, niech pan wsadzi" No to jej wsadziłem, i

    Buachachacha!!!!!!!!!!!!!!!!

    No coż, co najwyzej wybryk nieobyczajny, jakis mandat a pani dostanie
    mandat za psia kupe nieposprzatana. Chyba, ze pani przyzna, ze psiak
    kupy nie zrobil... wtedy ty nie miales co wrzucic ;)

    AM

    --

    Natenczas nie bedzie zadnej sygnaturki :)

  • 6. Data: 2007-12-12 10:05:45
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    Adam Mickiewicz
> [...]
    > mandat za psia kupe nieposprzatana. Chyba, ze pani przyzna, ze psiak kupy
    > nie zrobil... wtedy ty nie miales co wrzucic ;)

    Są świadkowie wszystkiego, a poza tym jest monitoring z zapisem tak więc
    widać, kto zrobił kupę, kto wsadził, i że nikt się z nikim nie szarpał, a
    pani jeszcze (bo o tym zapomniałem wspomnieć) nadstawiła kieszeń.

    Koziołek

  • 7. Data: 2007-12-12 10:07:56
    Temat: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Koziolek pisze:

    > Czy i co komu z nas grozi?

    Art. 216 kk lub 217 kk

    Ale bardzo bym się nie przejmował.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 8. Data: 2007-12-12 10:08:30
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 12 Gru, 10:52, "Koziolek" <d...@X...pl> wrote:

    > Ale to nie była przemoc. Stanąłem koło baby z g...nem w ręce i spytałem
    > tylko, czy mam jej wsadzić kupę jej pieska do kieszeni. Ona odpowiedziała:
    > "proszę bardzo, niech pan wsadzi"

    Skoro poprosila...
    Mam wrazenie, ze dostosowujesz fakty do dyskusji.

  • 9. Data: 2007-12-12 10:10:35
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    Kaiser Souza napisał: > hej
> [...]
    > .
    > Jeśli płaszcz był futrem z norek to nie mam mowy o wypadku mniejszej wagi

    Jakiś taki ortalionik z bazaru.

> [...]
    > kosztów
    > prania płaszca, a jak się nie zgodzisz to pozew do sadu cywilnego

    OKi, oko za oko ;) Trochę kupy jeszcze zostało - wezwę jakąś ekipę
    sprzątającą do tych resztek, niech wystawią fakturę i możemy się sądzić o
    koszta ;)
    Aha, i przed chwilą rozmawiałem z szefem wspólnoty - ponoć kilka osób -
    moich sąsiadów i mieszkańców sąsiedniego bloku do którego trawnik też
    należy - już zadeklarowało zrzutkę na adwokata :)

    Dzięki za info i pozdrawiam :)

    Koziołek

  • 10. Data: 2007-12-12 10:12:54
    Od: Noel <t...@g...pll-l>

    Użytkownik Koziolek napisał:

    > Więc ja posprzątałem za nią (w rękawiczce), podszedłem i wrzuciłem
    > g...no pieska do kieszeni jej płaszcza.

    ROTFL. W 'Uwadze' zapłacą tysiaka za taki temat reportażu :D

    --
    Tomek "Noel" B.