  • 1. Data: 2007-12-12 11:51:58
    Temat: Wychowawczy a L4 na dziecko dla wspolmalzonka
    Od: Bordzio <M...@a...com>

    Witam,
    Moja żona jest na urlopie wychowawczym i opiekuje się 9-miesiecznym
    dzieckiem. Nasz starszy syn (5 lat) złapał własnie ospę :( . Czy w tej
    sytuacji moge dostać L4 na opiekę nad chorym dzieckiem, czy też nie
    przysługuje ze względu na wychowawczy żony ?

    Bordzio

  • 2. Data: 2007-12-12 12:01:22
    Temat: Re: Wychowawczy a L4 na dziecko dla wspolmalzonka
    Od: "miffy" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Bordzio" <M...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sytuacji moge dostać L4 na opiekę nad chorym dzieckiem, czy też nie
    > przysługuje ze względu na wychowawczy żony ?

    We wnioku o przyznanie zasiłku opiekuńczego, oświadczasz, że nie ma kto
    zapewnić opieki dziecku. W pouczeniu masz, że zasiłek przysługuje jedynie,
    gdy nie ma innych domowników mogących zapeenić opiekę.
    Jak to wygląda w praktyce niestety nie wiem.
    Zwolnienie mozna zawsze wziąć na dziecko ale może w takim przypadku będzie
    bezpłatne?