  • 1. Data: 2007-12-12 08:35:02
    Temat: Wpis do hipoteki
    Od: "ToDo" <t...@s...xxxxx.pl>

    Witam grupowiczów,
    Proszę o informację czy mam szansę w jakiś sposób przyśpieszyć procedurę
    wpisywania banku do hipoteki mieszkania przez sąd?
    Kupiłem mieszkanie w lipcu (Warszawa). W lipcu również został złożony
    stosowny wniosek do sądu i do dnia dzisiejszego cisza.

    Wysłałem do sądu pismo z prośbą o przyspieszenie wykonania wniosków
    wieczystoksięgowych - zero reakcji.

    Mogę coś z tym zrobić, czy pozostaje mi tylko czekać?

    Pozdrawiam,
    TD

  • 2. Data: 2007-12-12 11:44:18
    Temat: Re: Wpis do hipoteki
    Od: RedLorD <r...@p...onet.pl>

    ToDo pisze:
> [...]
    wieczystoksięgowych - zero reakcji.

    > Mogę coś z tym zrobić, czy pozostaje mi tylko czekać?

    Zadzonic do inormacji i zapytac, w ktorym miejscu procedury utknelo - bo moze
    akta zginely. Coz roznie bywa. Poza tym mozna chyba skontaktowac sie z prezesem
    sadu i napomknac o prosbie przyspieszenia sprawy w zwiazku z dlugim oczekiwaniem.

    pozdro
    Tomek

  • 3. Data: 2007-12-12 19:15:27
    Od: "P.H." <l...@s...kreml.zsrr>

    Użytkownik "ToDo" <t...@s...xxxxx.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wieczystoksięgowych - zero reakcji.
    >
    > Mogę coś z tym zrobić, czy pozostaje mi tylko czekać?

    nie wiem na ile Warszawa jest już skomputeryzowana (w dziedzinie KW)

    jakiś czas temu, we Wrocławiu, na wpis do KW czekało się ponad rok!! (w
    sąsiedniej gminie max 2 miesiące)

    u mnie zadziałało pismo do sądu z załącznikiem kopii pisma z banku że jak
    nie przyniosę odpisu to będę miał "przesrane" ;-)

    powidzenia

    Piotr