  • 21. Data: 2007-12-12 10:58:07
    Temat: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 12 Gru, 11:44, Piotr "Archie" Połoczański
    <archie@_fuckspam_wikings.pl> wrote:
    > Jak cos to zaswiadcze, ze w tym czasie byles ze mna na piwie w Gdańsku.
    > Bardzo ale to bardzo wielkie wiadro wazeliny dla Ciebie!

    "Art. 233. § 1. Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w
    postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie
    ustawy, zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

  • 22. Data: 2007-12-12 11:00:53
    Temat: Re: [CROSS] Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Na marginesie - a jakie jest prawne umotywowanie tej tabliczki? To twoj
    > teren? czy po prostu sobie postawiles tabliczke? I idac dalej - jakie
    > sankcje sa przewidziane za zlamanie owego zakazu?

    Nie ja postawiłem, tylko chyba zarząd wspólnoty (nie jestem na 100% pewien).
    Co do sankcji: parę dni temu byłem świadkiem, jak SM wypisała (nie u nas
    wprawdzie, ale na osielu obok) mandacik pewnej pani której ratlerek trzasnął
    kupę na trwaniku z taką tabliczką.

    Koziołek

  • 23. Data: 2007-12-12 11:00:58
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Koziolek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    teren? czy po prostu sobie postawiles tabliczke? I idac dalej - jakie
    sankcje sa przewidziane za zlamanie owego zakazu?

    HaNkA

  • 24. Data: 2007-12-12 11:04:17
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    Ok inaczej.
    Pani tej nalezy sie mandat 500zł - jak nic. Jesli jest to udowodnione na tasmie
    to tym bardziej.
    W tym przypadku ona oskarzajac Cie musi liczyc sie z tym, ze najpierw wyplaci
    strazy miejskiej 500zł a potem dalej bedzie mogla sie spierac z Toba - ale juz
    prywatnie ;]
    Tak czy inaczej jesli pani na filmie nadstawia kieszen, a ty wrzucasz tam
    "pakunek"... to w czym problem skoro sama o to prosila a kupa nalezala do niej?

    Zwrociles cos co jej po prostu upadlo... kropka

    --
    pozdrawiam
    Piotr "Archie" Połoczański

  • 25. Data: 2007-12-12 11:04:50
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 12 Gru, 11:57, "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:

    > Jakby co, to ja tez specjalnie do Gdanska pojechalem na piwo. To juz 2
    > swiadkow:-)

    Art. 18. § 1. Odpowiada za sprawstwo nie tylko ten, kto wykonuje czyn
    zabroniony sam albo wspólnie i w porozumieniu z inną osobą, ale także
    ten, kto kieruje wykonaniem czynu zabronionego przez inną osobę lub
    wykorzystując uzależnienie innej osoby od siebie, poleca jej wykonanie
    takiego czynu.
    § 2. Odpowiada za podżeganie, kto chcąc, aby inna osoba dokonała czynu
    zabronionego, nakłania ją do tego.

  • 26. Data: 2007-12-12 11:05:19
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    Aha, i jeszcze pytanko: czemu zawsze znajdzie się ktoś, kto neguje istnienie
    takiego zakazu? Nie zrobił bym tego numeru, gdyby pani posprzątała po swoim
    piesku. Nieposprzątanie po swoim psie kosztuje mandat w SM - nieważne, czy
    była tabliczka, czy nie.
    Czyżby kolejna osoba której kapelusik z głowy spadnie, schylając się po
    kupkę swojego pupilka???

    Koziołek

  • 27. Data: 2007-12-12 11:05:42
    Od: Adam Mickiewicz <a...@a...pl>

    Użytkownik Pawcio napisał:
    > Użytkownik "Noel" <t...@g...pll-l> napisał w wiadomości

    > dobrze jej zrobiles. Powinien byc zakaz trzymania psow w blokowiskach

    ciekawe czy podatek za manie psa placi ;)

    moznaby bylo w ten deseń:

    <out> Jest wódka?
    <sprzedawca> A jest osiemnaście ukończone?
    <out> A jest koncesja?
    <sprzedawca> Oj masz, zażartować nie można...

    AM

    --

    Natenczas nie bedzie zadnej sygnaturki :)

  • 28. Data: 2007-12-12 11:06:46
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    Piotr "Archie" Połoczański napisał:

    > Zwrociles cos co jej po prostu upadlo... kropka

    Dzięki i pozdrawiam :)

    Koziołek

  • 29. Data: 2007-12-12 11:09:12
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    A tak... To rzeczywiście. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 30. Data: 2007-12-12 11:09:17
    Od: "Koziolek" <d...@X...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Jak sadze raczej za to ze trzasnal kupe i ona nie posprzatala, niz ze
    > trzasnal na tym konkretnym trawniku. Pytam bo napisales w pierwszym poscie
    > "czy zwalenie kupy na moim trawniku " wiec ciekawi mnie owo twoje prawo
    > wlasnosci do tego trawnika. Przed moim oknem jest chodnik. Mozna
    > powiedziec ze "moj". Zastanawiam sie czy moge umiescic tam tabliczke o
    > zakazie prowadzenia psow po owym chodniku - bo np szczaja na elewacje
    > budynku. "Mojego" oczywiscie:)

    OKi ;) Nie roszczę sobie prawa własności do niczego - chodzi mi raczej o to,
    że dość mam już wydłubywania pewnych rzeczy z podeszw bucików mojego synka
    :)

    Pozdrawiam,

    Koziołek