  • 21. Data: 2008-04-20 18:57:40
    Temat: Re: Windows XP - legalny czy nie
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:fug2tk$dp6$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    > lukasz wrote:
    > Natomiast jeśli kupisz system dedykowany do della, będzie oryginalna
    > płytak
    > i książeczka, i jeszcze naklejka z kodem i zainstalujesz to na dellu, to
    > raczej nikomu nawet nie przyjdzie do głowy jakiekolwiek dogłębne
    > sprawdzanie.

    Czyli trzeba na kompie nakleić sobie jeszcze naklejkę z logo "Dell" ?

    Pozdrawiam Przemek :)))

  • 22. Data: 2008-04-20 19:11:35
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Artur <s...@r...pbz> writes:

    > Z tym że w dalszym ciągu ów pracownik helpline MS nie jest
    > *funkcjonariuszem publicznym*.
    > Więc chyba to wyczerpuje znamiona Twoje tezy o "funkcjonariuszu
    > publicznym" ;)

    Moja teza dotyczyła 'innej osoby upoważnionej (...)', a przepis
    przytoczyłem w całości. Trudniejszą do rozstrzygnięcia wydaje się
    być kwestia tego, czy wpis w bazie danych lub też kod aktywujący
    jest dokumentem.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 23. Data: 2008-04-20 19:20:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Przemek Lipski napisał(a) :
    > Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyli trzeba na kompie nakleić sobie jeszcze naklejkę z logo "Dell" ?

    To mogłoby być za proste. Jeśli płyta instalacyjna jest
    preinstalowana przez producenta, to po wykryciu innej płyty
    głównej niż Dell, to program odmówi kontynuowania instalacji.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 24. Data: 2008-04-20 19:48:27
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fug52s$291$1@news.onet.pl...

    > To mogłoby być za proste. Jeśli płyta instalacyjna jest preinstalowana
    > przez producenta, to po wykryciu innej płyty głównej niż Dell, to program
    > odmówi kontynuowania instalacji.

    Ale jak nie odmówi, to nikomu widzącemu logo Della na kompie i licencje
    windy na Della nie przyjdzie pomysł rozkręcania kompa i sprawdzania, czy ma
    bebechy Della :) Odniosłem się tym pomysłem do cytowanej przeze mnie
    wypowiedzi.

    Pozdro

    ps. pamięta ktos jak się ustawiało poprawne kodopwanie w Outlook expresie ??
    Bo chyba coś mi nie wychodzi...

  • 25. Data: 2008-04-20 19:56:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    <http://evil.pl/pip/OE.html>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 26. Data: 2008-04-21 01:12:42
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przytoczyłem w całości. Trudniejszą do rozstrzygnięcia wydaje się
    > być kwestia tego, czy wpis w bazie danych lub też kod aktywujący

    Już pomijając fakt, że cały przepis dot. funkcjonariusza publicznego lub
    innej osoby, która jest władna wystawić dokument, w zamyśle mówi o osobie
    posiadającej kompetencje tegoż funkcjonariusza. Już nawet przyjmując, że
    klucz aktywacyjny jest dokumentem, chociaż ja osobiście uważam, że nim nie
    jest, podobnie jak nie jest nim numer telefonu, karty kredytowej, PIN, czy
    adres zamieszkania. To może wyjaśnisz nam, jakie to poświadczenie nieprawdy
    wymusza osoba dzwoniąca na helpdesk małomiękkiego?

  • 27. Data: 2008-04-21 02:41:15
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    JaromirD pisze:
    > Czy aby na pewno? Pytam, bo nie wiem. Większość ze sprzedających nie chce
    > wystawić faktury VAT, piszą o 100% aktywacji TELEFONICZNEJ (a co z drogą
    > internetową)

    Z testu wyszło, że pierwsza aktywacja telefoniczna za to kolejne już
    wystarczyły przez net.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 28. Data: 2008-04-21 05:54:08
    Od: BarT_PL <g...@g...com>

    Z tego co ja pamiętam, to aby windows był legalny należy posiadać dwie
    z trzech rzeczy.

    1) Dowód zakupu
    2) Książka do windowsa
    3) Oryginalne CD/DVD

    Posiadając dwie z tych trzech rzeczy stajesz się legalnym
    użytkownikiem.

  • 29. Data: 2008-04-21 06:34:09
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    BarT_PL <g...@g...com> napisal:
    > Z tego co ja pamiętam, to aby windows był legalny należy posiadać dwie
    > z trzech rzeczy.
    > 1) Dowód zakupu
    > 2) Książka do windowsa
    > 3) Oryginalne CD/DVD

    Zle pamietasz. Ja np. na laptopie mam preinstalowane Windows, nie mam
    zadnej ksiazki do Windows, nigdy nie mialem oryginalnego CD/DVD, a dowod
    zakupu zaginal w otchlani czasu. Jedyne co pozostalo, to nalepka na spodzie
    laptopa, co raz bardziej porysowana i zniszczona. A Windows "raczej" sa
    legalne, bo nie przypuszczam, aby IBM piracil.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 30. Data: 2008-04-21 07:14:44
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > w błąd funkcjonariusza publicznego lub innej osoby upoważnionej
    > do wystawienia dokumentu,
    >
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    ja pierd....

    pracownik Microsotu funkcjonariuszem pub licznym, po prostu wymiekam.