  • 31. Data: 2008-04-21 07:15:58
    Temat: Re: Windows XP - legalny czy nie
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:u3v7ujmpeii5$.2w5fjj6swtrj$.dlg@40tude.net...

    > Z tym że w dalszym ciągu ów pracownik helpline MS nie jest
    > *funkcjonariuszem publicznym*.
    > Więc chyba to wyczerpuje znamiona Twoje tezy o "funkcjonariuszu
    > publicznym"
    > ;)

    poczytaj co on wypisuje o karaniu za posiadanie komputera lub stworzenie
    programu z nieumyslna luką czy bledem.
    To wiele wyjasnia..
    P.

  • 32. Data: 2008-04-21 07:41:58
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Troll <w...@d...mnie> napisal:
    > poczytaj co on wypisuje o karaniu za posiadanie komputera lub stworzenie
    > programu z nieumyslna luką czy bledem.

    Nie manipuluj. Piotr Dembinski tylko pokazuje kompletne nonsensy,
    ktore sa ulokowane w naszym ustawodawstwie, a ktore dla usluznego
    prokuratora/sedziego moga byc podstawa do zalatwienia kazdego
    normalnego uczciwego czlowieka. To sa bzdury w czystym
    stalinowsko/orwellowskim stylu: daj mi czlowieka, a znajde
    paragraf. Te kretynizmy prawnicze wsadzone przez lobbystow nalezy
    ujawniac, tepic i likwidowac a nie jedynie omijac. Jak uwazasz
    inaczej, to przypomnij sobie sprzed niecalego roku jak ekipa
    Kaczynskiego zaczela takie bzdety wywlekac na niewygodnych ludzi.

    PO tez juz zaczyna wycofywac sie cichcem z komisji Palikota,
    bo niewygodna, bo Palikot ma parcie na szklo, bo MF uwaza,
    ze pomysly komisji nie maja sensu. A za chwila biegunka
    ustawodawcza Sejmu wroci i znow zaleje nas chlamem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 33. Data: 2008-04-21 07:49:17
    Od: "natans" <n...@p...fm>

    A czy takie cos nie podlega pod zwykle oszustwo?

  • 34. Data: 2008-04-21 09:26:30
    Od: "Scobowski" <scobiki_tego_nema@_itego_icpnet.pl>

    Użytkownik "BarT_PL" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Z tego co ja pamiętam, to aby windows był legalny należy posiadać dwie
    z trzech rzeczy.

    1) Dowód zakupu
    2) Książka do windowsa
    3) Oryginalne CD/DVD

    Posiadając dwie z tych trzech rzeczy stajesz się legalnym
    użytkownikiem.

    zle pamietasz.
    3 z 5 jesli chodzi o licencje m$

  • 35. Data: 2008-04-21 09:48:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Scobowski napisał(a) :
> [...]
    > 2) Książka do windowsa
    > 3) Oryginalne CD/DVD
    >
    > Posiadając dwie z tych trzech rzeczy stajesz się legalnym

    Ty jeszcze gorzej pamiętasz. To jest własna interpretacja
    małomiękkiego. O legalności świadczy to, co jest zapisane w
    warunkach licencji, a nie późniejsze wymysły dezinfolinii MS.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 36. Data: 2008-04-21 09:59:16
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Jacek_P" <Z...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie manipuluj. Piotr Dembinski tylko pokazuje kompletne nonsensy,
    > ktore sa ulokowane w naszym ustawodawstwie,

    nie, pokazuje razaca ignoracje i nieznajomosc pojec takich jak np umyslnosc.

    P.

  • 37. Data: 2008-04-21 10:01:28
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

[...]

    nie trzeba zadnej ztych rzeczy jezlei chodzi ci o leglanosc w sensie karnym

  • 38. Data: 2008-04-21 10:12:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Ty jeszcze gorzej pamiętasz. To jest własna interpretacja małomiękkiego.
    > O legalności świadczy to, co jest zapisane w warunkach licencji, a nie
    > późniejsze wymysły dezinfolinii MS.

    O legalności świadczy to, co jest napisane w ustawie. 'Licencja' NIE
    JEST USTAWĄ!!!!!!!!! (do licha ciężkiego)

  • 39. Data: 2008-04-21 11:47:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a) :

    > O legalności świadczy to, co jest napisane w ustawie. 'Licencja' NIE
    > JEST USTAWĄ!!!!!!!!! (do licha ciężkiego)

    Masz rację.
    Wystąpił spory skrót myślowy i uproszczenie. Chodzi o używanie
    zgodne z licencją. Pewnie i wątkotwórcy o to chodziło. Pisał on:
    "jest ten system wciaz legalny, czy jest to juz niezgodne z
    warunkami licencji". No i wrzucono legalność i licencję do
    jednego worka.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 40. Data: 2008-04-21 11:53:03
    Temat: [OT] Re: Windows XP - legalny czy nie
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Jacek_P pisze:
> [...]
    > paragraf. Te kretynizmy prawnicze wsadzone przez lobbystow nalezy
    > ujawniac, tepic i likwidowac a nie jedynie omijac.

    W pełni popieram...

    > Jak uwazasz
    > inaczej, to przypomnij sobie sprzed niecalego roku jak ekipa
    > Kaczynskiego zaczela takie bzdety wywlekac na niewygodnych ludzi.

    ... z tym, że nie tylko Kaczyści to robili, lecz wszyscy dotychczasowi
    postmagdalenkowi nie zapominając o oddolnych inicjatywach układów i
    układzików lokalnych.

> [...]
    > ze pomysly komisji nie maja sensu. A za chwila biegunka
    > ustawodawcza Sejmu wroci i znow zaleje nas chlamem.

    Obawiam się, że niestety masz rację co do najbardziej liberalnej z
    naszych socjalistycznych partii politycznych.

    Zresztą czego się spodziewać po ludziach, który tworzyli magdalenkowy
    układ mający zapewnić ciągłość sprzyjającej władzy. Kaczyści i tak
    odwalili kawał dobrej roboty poróżniając się z resztą politycznej rodzinki.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.