  • 1. Data: 2008-04-20 12:48:33
    Temat: SM i wysłane pismo
    Od: uważny_obserwator <u...@o...pl>

    Wysłałem do Spółdzielni Pismo w którym żądam zwory pieniędzy (nieistotne dla
    sprawy którą przedstawiam za co). Pismo złożyłem na sekretariacie, mam
    potwierdzenie. Mija już 3 tydzień i pieniędzy na koncie brak a nawet nie
    ustosunkowali się by napisać, że się nie zgadzają.

    KPA ich chyba nie obowiązuje. Co zrobić? Czy wysłać pismo, że brak ich
    odpowiedzi jest dla mnie akceptacją moich roszczeń? Ale czy ma to jakiś
    skutek prawny?

  • 2. Data: 2008-04-20 17:02:57
    Temat: Re: SM i wysłane pismo
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    > KPA ich chyba nie obowiązuje. Co zrobić? Czy wysłać pismo, że brak ich
    > odpowiedzi jest dla mnie akceptacją moich roszczeń? Ale czy ma to jakiś
    > skutek prawny?

    Odlicz o czynszu

  • 3. Data: 2008-04-20 21:34:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "uważny_obserwator" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nie mają obowiązku odpowiedzi. Możesz ich ewentualnie pozwać. Możesz
    odliczyć od czynszu powiadamiając ich o kompensacie należności i to oni Cię
    będą musieli pozwać.