  • 131. Data: 2007-08-10 08:47:52
    Temat: Re: Wegetarianie a wojsko
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 09:56
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1nku9llgf3qhm$.1pans1o87x5zn$.dlg@40tude.net>):

    > Raz zjadłem hamburgera w McDonaldzie - g**no da się zjeść ;-)

    Bo podpieczone na oleju i przysypane solą... A spróbuj na surowo.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 132. Data: 2007-08-10 08:48:59
    Od: "przempo" <fałszywy.adres@email.xl>

    AdamS waląc w klawisze jednym palcem napisał/a:
    > A kto ciebie zmusza, nie chcesz jeść to nie jesz. Ja nie lubię śledzi
    > w śmietanie i tez nie jadłem. Proste.

    ja pierdole mogłeś mi nie przypominać :(

    pozdrawiam

    brother in arms ;-)

  • 133. Data: 2007-08-10 08:49:07
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 10:06
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <b...@4...net>):

    > Większość ludzi je mięso i nic im nie jest. Więc nie jest to żadne
    > traumatyczne przeżycie tak jak gwałt,

    Większość ludzi się dupcy i nic im nie jest. Więc nie jest to żadne
    traumatyczne przeżycie.

  • 134. Data: 2007-08-10 08:50:19
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 09:01
    (autor Ola P.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9h2dt$62d$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Będziesz
    > się

    > Ja pier*ole... Chłopie, byłeś w wojsku???

    Nie kochana... Jak mówiłem, kosztowało mnie to kupę kasy, ale udało się
    wpaść w rezerwę. Nie zmienia to jednak mojej nienawiści do organizacji
    morderców.

  • 135. Data: 2007-08-10 09:03:39
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 23:36
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9g1qq$s44$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > A nie? :-D

    No jakoś chyba nie....

    > Ale masz na te gwałty jakieś dowody, czy tak tylko sobie piszesz, bo Cię
    > to podnieca??

    No tak... Napisz zabija a udadzą że nie słyszą... Napisz gwałci, a od razu
    uśmiech lubieżny wypływa.

    Gwałt niekoniecznie musi być seksualny, choć dam se coś uciąć że takich też
    w Iraku jest pełno. Poza tym oni tam zabijają! Oni tam pojechali nawet bez
    wypowiedzenia wojny! Najechali suwerenne niepodległe państwo. Zabijali i
    zabijają (już pominę te gwałty, żebyś się nie ekscytował zbytnio) dla dobra
    Wujka Krzaka! To ja już wiesz jakoś wolę II WŚ. Potem ,,nieco'' szaleńców
    poniosło, ale początkowo przynajmniej wynikała z pierwotnych instynktów
    zdobywania bogactwa i ziemi dla siebie. Przynajmniej zdobyli, ale nie
    niszczyli, bo ich kraj to miał być.

    > Bardzo ciekawe jest to co piszesz, ciekawe jest również, czy jak już
    > zlikwidujesz wojsko, to nasi nadzwyczaj mili do tej pory sąsiedzi, nie
    > przypomną sobie, że 300-500-700 lat temu to oni mieli, albo chcieli mieć
    > jakiś kawałek tego kraju i sobie wkroczą. Jak wkroczą w nocy, to jak
    > rozumiem będą ich odpierać nocne patrole policji, oczywiście jeśli
    > akurat nie będą zajęci włamaniami, czy innymi nie cierpiącymi zwłoki
    > sprawami :->

    Za wąsko zrozumiałeś... Chodzi mi o utworzenie czegoś pośredniego.... Takiej
    wojskopolicji, żeby ogólnie szkolić nie do mordowania a do obrony. Nie
    ważne czy przed atakującym zza granicy czy z sąsiedniej wsi/ulicy.

    Taka wojskopolicja w moim rozumieniu nie mogłaby być wysłana do ataku, jak
    to miało miejsce w przypadku Iraku. Po prostu taki wysyłający dowódca byłby
    natychmiast z mocy prawa odwoływany i skazywany. Bo ideą byłoby działanie
    na terenie kraju, a nie poza.

    Do tego nie siedzieli by po koszarach i nie chlali w czasach pokoju, tylko
    np. szli do boju z pseudokibicali. Takie 2 w jednym. Policjant i żołnierz.

    > A w 1939 byli za??

    W Niemczech? No teoretycznie byli, skoro tak się to potoczyło.

    Albowiem?

  • 136. Data: 2007-08-10 09:04:58
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 10 Aug 2007 10:06:49 +0200, Henry (k) napisał(a):

    > Nie mam nic przeciwko wegetarianom - ale to co niektórzy prezentują
    > to jest fanatyzm.

    Czyli w twojej opinie noralny wege to taki, ktory skubnie sobie od czasu do
    czasu miesa, inaczej jest fanatykiem? :)

    marcin

  • 137. Data: 2007-08-10 09:05:38
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 01:40
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <v...@n...lechistan.com>):

    > No, tu jest pewna różnica - IMHO głównie w wyposażeniu.
    > Policja Pancerna
    > to tylko w pewnym anime była ;)

    Bo się ograniczasz do obecnego postrzegania policji.
    Jak napisałem tutaj: <f9h9lc$1s8$1@news.onet.pl>, chodzi mi o stworzenie
    takiej hybrydy, która nie będzie miała prawa do atakowania tylko do obrony
    oraz która w czasie pokoju nie będzie chlała za moje pieniądze ale broniła
    mnie przed wewnętrznymi zagrożeniami.

  • 138. Data: 2007-08-10 09:07:07
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2007 10:47:10 +0200, zly napisał(a):

    > Wiekszosc ludzi uprawia tez seks i nic im nie jest

    I dlatego seks jest legalny, a żołnierze dostają przepustki żeby
    sobie mogli podupczyć.
    Dobijacie mnie swoimi porównaniami :-)

    Henry

  • 139. Data: 2007-08-10 10:06:07
    Od: AdamS <a...@w...interia.pl>

    Ola P. wrote:

    > Myślisz? Po czyjej stronie stanie prokurator czy żandarm w konflikcie
    > żołnierz służby zasadniczej - kadra ?

    To w końcu prokuratura czy żandarm?

    Prokurator będzie po stronie oskarżyciela, żandarm - na dwoje babka
    wróżyła.

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 140. Data: 2007-08-10 10:10:14
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > No jakoś chyba nie....
    A to może mieliśmy w tym czasie tylko armię zawodową?? Pobór był
    kochanieńki i ludzie ponoć sami się tabunami na ochotnika zgłaszali, bo
    tak się akurat złożyło, że po wielu latach okupacji mieli wreszcie
    własne, niepodległe państwo, którego chcieli bronić.

    > No tak... Napisz zabija a udadzą że nie słyszą... Napisz gwałci, a od razu
    > uśmiech lubieżny wypływa.
    Wojna polega na niszczeniu przeciwnika, ale jakoś tak się utarło
    ostatnimi laty, że przeciwnikami mają być żołnierze, natomiast ludność
    cywilna jest nietykalna, co oczywiście ładnie brzmi, ale w
    rzeczywistości jest awykonalne, zwłaszcza przy charakterze ówczesnych
    wojen. Więc co się bulwersujesz, że zabijają? Taka praca. I co się na
    wojsko rzucasz?? Sami tam nie pojechali - wysłaliśmy ich, więc zamiast
    wyzywać ich od morderców, rozpocznij kampanię na rzecz ściągnięcia ich
    do kraju i nie zapomnij w następnych wyborach głosować na frakcję, która
    też za tym będzie.

    > Gwałt niekoniecznie musi być seksualny, choć dam se coś uciąć że takich też
    > w Iraku jest pełno. Poza tym oni tam zabijają!
    To sobie utnij. Tam jest nieco inna kultura "opiekowania" się kobietami,
    poza tym wojsko nie stacjonuje po wsiach, mając cały czas na oku co
    lepsze dupcie i zaciągając je co chwilę w krzaki. Jak już pisałem - to
    nie ten typ okupacji. Oczywiście, nie mogę napisać, że gwałty się tam
    nie zdarzały, ale nie opowiadaj bzdur, że są powszechne.

    > Oni tam pojechali nawet bez wypowiedzenia wojny!
    Biurokrata :-)

> [...]
    > Wujka Krzaka! To ja już wiesz jakoś wolę II WŚ. Potem ,,nieco'' szaleńców
    > poniosło, ale początkowo przynajmniej wynikała z pierwotnych instynktów
    Bla, bla, bla. W wojnach często biorą udział sojusznicy i zazwyczaj
    podział łupów nie jest równy. Odpowiedz sobie na pytanie, kto zwyciężył
    w II WŚ. Do niedawna uczyli, że my :-D

    > Przynajmniej zdobyli, ale nie niszczyli, bo ich kraj to miał być.
    No ogólnie była pełna szczęśliwość. Pewnie Cię zaskoczę, ale II WŚ
    rozpoczęły dwie armie i obie niszczyły co się tylko dało.

    > Za wąsko zrozumiałeś... Chodzi mi o utworzenie czegoś pośredniego.... Takiej
    > wojskopolicji, żeby ogólnie szkolić nie do mordowania a do obrony. Nie
    > ważne czy przed atakującym zza granicy czy z sąsiedniej wsi/ulicy.
    Aha. Czyli bronić bez mordowania, tak pacyfistycznie. Najlepiej palcem
    pogrozić, w ostateczności obezwładnić?

> [...]
    > natychmiast z mocy prawa odwoływany i skazywany. Bo ideą byłoby działanie
    No ale to nie kwestia wojska, jako wojska, tylko polityków. Jakoś nie
    może do Ciebie dotrzeć, że to nie dowódca wysyła żołnierzy na wojnę,
    tylko politycy. Nasza armia od wielu lat nie brała udziału w akcjach
    ofensywnych - coś tam patrolowali, coś tam ochraniali. A i teraz mają
    właściwie za zadanie utrzymanie tego co ktoś wcześniej zdobył.

    > Do tego nie siedzieli by po koszarach i nie chlali w czasach pokoju, tylko
    > np. szli do boju z pseudokibicali. Takie 2 w jednym. Policjant i żołnierz.
    U nas nie ma armii, która bezczynnie siedzi po koszarach i chla czekając
    na jakąś wojenkę. Nie mamy armii zawodowej. W koszarach siedzą przez 9
    miesięcy ludzie z aktualnego poboru i są lepiej lub gorzej szkoleni, po
    czym wracają do domu. Kogo chciałbyś do tej policji wrzucić?

    > W Niemczech? No teoretycznie byli, skoro tak się to potoczyło.
    A co mnie Niemcy obchodzą. To u nas społeczeństwo jest (i było w 1939)
    przeciwne wojnie, tylko co z tego?

    Albowiem nie masz argumentów :-)

    Maciek