    From: "Madziarka" <m...@a...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Date: Fri, 5 Sep 2003 10:45:43 +0200

    Użytkownik "gregor" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bj9hh8$3ih$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > nastepny szwingiel TVN.

    Tak myslisz? Masz na to dowody?

    > ciekawe kto sie najpierw nagrywa zeby sie potem w takim filmie pokazywac w
    > telewizji....
    > oj czego sie teraz nie robi dla kasy...

    A masz moze pewnosc ze te "dziecaki nie braly jakis srodkow pobudzajacych
    czy innego rodzaju prochow?
    Z ich zdobyciem nawet na terenie szkol nie ma problemu.
    A ich zachowanie na to by wskazywalo. Zachowywali sie nie naturalnie i nie
    normalnie.

    a do wszystkich prosba....nie
    > dawajcie sie podpuszczac ludziom z telewizji(przynajmniej tak
    > latwo.....)majac kamere komputer i pieniadze na program mozna cala te
    akcje
    > przenosic z Torunia do Sri Lanki przez Kambodze i z powrotem i tak tez sie
    > dzieje w programie "UWAGA"

    Widze, ze masz w tym doswiadczenie, i wiesz dokladnie jak sie robi takie
    rzeczy.

    > a jesli nawet podobne sytuacje maja miejsce to znaczy ze nauczyciel minal
    > sie z powolaniem...moze powinien rybki karmic...

    A mozesz mi powiedziec co mial niby zrobic ten nauczyciel?
    No fakt, mogl wyjsc z klasy, ale czy pozniej nie zostalby oskarzony o
    pozostawienie uczniow bez opieki w czasie jego zajec?
    A biorac pod uwage reakcje dyrktorki, chyba nie poszlabym do niej z zalem.

    --
    Pozdrawiam Magda GG 3115032
    howuser&userid=88442