  • Data: 2003-09-05 10:38:12
    Temat: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Od: "Roland" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież ogólnie wiadomo, że nieletniemu wszyscy mogą "skoczyć", to i robią
    > gównierze, co im się podoba!

    No nie do konca! Oni sa uczniami zdaje sie 3 klasy, wiec maja 17, 18 lat jesli
    dobrze kalkuluje. W tym przedziale wiekowym moga im zostac postawione normalne
    zarzuty. Poza tym za moich czasow i w MOIM technikum ta klasa juz by nie
    istniala. Dewiza w mojej szkole bylo: ``nie musisz sie u nas uczyc''.

    Poza tym kuratorium tez istnieje i mozna by nieletnich ukarac. Na pewno z taka
    przeszloscia NIGDY nie dostanie sie do dobrej szkoly, a z ew. wyrokiem nie
    znajdzie takze praktycznie nigdzie pracy. Nie tylko dobrej, ale w dzisiejszych
    czasach w ogole.

    Nie mozna mowic bez przerwy: ``nic nie da sie zrobic'', bo to prowokuje do
    takich wlasnie lub gorszych zachowan w poczuciu bezkarnosci.

    Roland