  • Data: 2003-09-05 11:54:57
    Temat: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bj9p3b$4va$1@nemesis.news.tpi.pl>, Roland wrote:

    > Poza tym kuratorium tez istnieje i mozna by nieletnich ukarac. Na pewno z taka
    > przeszloscia NIGDY nie dostanie sie do dobrej szkoly,

    Myślisz, że zależy im na dobrej szkole, albo szkole w ogóle? A do
    18lat i tak jakaś szkoła ich przyjmie, bo musi, a i bo będzie chciała,
    bo bez uczniów, nawet takich, zamkną ją i na bruk pójdzie dyrektor i całe
    grono.

    >a z ew. wyrokiem nie znajdzie takze praktycznie nigdzie pracy.

    Ale czy aby dostali jakikolwiek wyrok, to pozwu nie musi złożyć sam
    poszkodowany? Jeśli tak, to ja bym mocno wątpiła, że to zrobi.

    Renata