  • Data: 2003-09-06 07:00:57
    Temat: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Od: "Roland" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja jestem w szoku, ze tylu ludzi podnieca sie jakims kretynskim programem
    > komercyjnej TV, ktorego wartosc jest mniej wiecej taka jak "Zycia na
    > goraco" czy innych szmatlawcow. Pokazali jakies zadupiaste technikum dla
    > patologicznej mlodiezy i teraz cala Polska sie podnieca, jaka to mlodziez
    > zla, upadek obyczjow i wogole koniec swiata. Ile warta jest praca naszych
    > dziennikarzy swietnie pokazano dzis w dzienniku na TVP, kiedy przy okazji
    > puscili kawalek filmu z komentarzem typu "wandale kopia przypadkowego
    > przechodnia". Kto widzial ten film w calosci pewnie zauwazyl, ze nie byl
> [...]

    To nie kretynski program, tylko zbiorowo popelnione przestepstwo. Zreszta sprawa
    wczoraj nabrala dalszego toku. Rowniez w prokuraturze.

    To, co piszesz, to jest przyzwolenie na takie zachowanie. To bardzo
    niebezpieczna postawa. Pomysl, co by bylo, gdybys Ty znalazl sie w podobnej
    sytuacji? I znikad pomocy. Nawet bedac osilkiem nie dalbys rady tylu dupkom
    nawalonym nie wiadomo czym i ubranym w dresy.

    Pozdrawiam

    Roland