  • Data: 2003-09-05 12:50:22
    Temat: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Od: "RomanG" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Madziarka <m...@a...poczta.fm> napisał(a):

    > A mozesz mi powiedziec co mial niby zrobic ten nauczyciel?
    > No fakt, mogl wyjsc z klasy, ale czy pozniej nie zostalby oskarzony o
    > pozostawienie uczniow bez opieki w czasie jego zajec?

    'Opieka' nad 17-latkiem nie polega na ciągłym trzymaniu go na oku. Wyjście
    nauczyciela z klasy, gdy uczniowie dostaną jasne polecenia, co mają robić, a
    ich obowiązki wyraźnie precyzuje statut szkoły, nie podpada pod "niewłaściwe
    sprawowanie 'opieki'". To nie przedszkole.
    Inaczej rozumując, musielibyśmy przyjąć, że i mama, tato, babcia, ciocia,
    wujek, pod których 'opieką' dziecko w danej chwili przebywa, nie mogą wyjść
    do innego pomieszczenia, bo w razie wypadku będą ponosić odpowiedzialność za
    sam fakt spuszczenia nastolatka z oka.

    > A biorac pod uwage reakcje dyrktorki, chyba nie poszlabym do niej z zalem.

    Tu się zgadzam. Ewidentnie brak właściwego nadzoru pedagogicznego ze strony
    dyrekcji szkoły.

    --
    Prawa ucznia - tak, ale obowiązki przede wszystkim.
    Odwiedź moje forum: