  • 1. Data: 2003-09-05 05:40:30
    Temat: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    Witam,

    Czy ktos ogladal wczoraj w TVN nagranie kamera podczas lekcji w Torunskim
    technikum? Ciekawi mnie, dlaczego reakcja dyrektorki byla taka kretynska. No i w
    ogole jaka moze byc kwalifikacja prawna czynow popelnionych przez poszczegolnych
    uczniow. Zdaje sie ze moga byc pelnoletni?

    Moim zdaniem popelnili oni przestepstwo: mianowicie znecanie sie psychiczne i
    fizyczne. Nie jestem prawnikiem i dlatego pytam z czystej ciekawosci, bo jestem
    zbulwersowany tym, jak jest w polskiej parodii szkolnictwa... Za moich czasow
    koles za dredy na glowie zostal zawieszony do czasu, az zrobi z tym pozadek.
    Ale to bylo markowe technikum.

    Pozdrawiam,

    --
    Roland Zerek

  • 2. Data: 2003-09-05 06:57:04
    Temat: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    > Czy ktos ogladal wczoraj w TVN nagranie kamera podczas lekcji w Torunskim
    > technikum?

    Nie widzałem całości, ale i tak jestem w szoku.

    > Ciekawi mnie, dlaczego reakcja dyrektorki byla taka kretynska.

    A jaka powinna być (prawidłowa i zgodna z prawem) reakcja tego dręczonego
    nauczyciela? Zabójstwo w afekcie?

    Ech, czas umierać :(
    Alek

  • 3. Data: 2003-09-05 07:22:42
    Od: "Ingle" <m...@p...tlen.pl>

    > A jaka powinna być (prawidłowa i zgodna z prawem) reakcja tego dręczonego
    > nauczyciela? Zabójstwo w afekcie?

    reakcja- jak najbardziej :) ale za to kary nie powinien wtedy dostac. to
    powinno byc wtedy zakwalifikowane jako 'wyrywanie chwastow' :) i czyszczenie
    srodowiska :)
    ahh, jakze pieknie byloby wtedy w tym kraju... heh

    PS: to co bylo wtym materiale pokazuje jedno wielkie bydlo, ktore teraz
    chodzi do szkol. im nic nie pomoze - tylko pranie mozgu jedynie ;/

    zbulwersowany
    Ingle

    -
    NoSpamRulezzz
    -

  • 4. Data: 2003-09-05 08:10:50
    Od: "Madziarka" <m...@a...poczta.fm>

    Użytkownik "Roland" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy ktos ogladal wczoraj w TVN nagranie kamera podczas lekcji w Torunskim
    > technikum?

    Tak. Ja rowniez ogladalam.

    > Ciekawi mnie, dlaczego reakcja dyrektorki byla taka kretynska.

    No reakcja dyrektorki szkoly, jak widze, nie tylko dla mnie byla
    zaskoczeniem i to bardzo duzym.
    Jak to ona powiedziala, acha, "ze dla niej to jest teatr w ktorym grali
    uczniowie jak i nauczyciel" No po takiej wypowiedi to rece opadaja.
    Na szczescie zastepczyni dyrektora jeszcze najrozsadniej z nauczycieli tej
    szkoly sie wypowiedziala i potrafila powiedziec to tym "dzieciakom" w twarz.

> [...]
    poszczegolnych uczniow. Zdaje sie ze moga byc pelnoletni?
    > Moim zdaniem popelnili oni przestepstwo: mianowicie znecanie sie

    Nie wiem jak na takie wybryki patrzy nasze polskie prawo, ale jakas kare
    powinni poniesc i to taka, zeby odechcialo im sie w przyszlosci tak sie
    wydurniac i zgrywac twardzieli.
    Najsmieszniejsza byla reakcja rodzicow. Stwierzili oni, ze to wina
    nauczycieli i telewizji bo chcieli zwiekszyc ogladalnosc czy cos takiego. No
    ludzie kochani. Nauczyciel jest od tego aby przekazac nam wiadomosci
    dotyczace literatury, historii, matematyki, itd. A nie byc odpowiedzialnym
    za wychowanie cudzych dzieci. Wychowaniem zajmuja sie rodzice, i jezeli oni
    nie potrafia przekazac dziecom najprostrzych wartosci i zasad obowiazujacych
    w zyciu, to chyba nigdy nie powinni byc rodzicami.
    Sama jestem matka dwojki dzieci, i po obejzeniu tego materialu zastanawiam
    sie co czeka je w szkole za kilka lat.
    Z tego co widac nie zapowiada sie rozowo.

    --
    Pozdrawiam Magda GG 3115032
    howuser&userid=88442

  • 5. Data: 2003-09-05 08:28:26
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    nastepny szwingiel TVN.
    ciekawe kto sie najpierw nagrywa zeby sie potem w takim filmie pokazywac w
    telewizji....
    oj czego sie teraz nie robi dla kasy...a do wszystkich prosba....nie
    dawajcie sie podpuszczac ludziom z telewizji(przynajmniej tak
    latwo.....)majac kamere komputer i pieniadze na program mozna cala te akcje
    przenosic z Torunia do Sri Lanki przez Kambodze i z powrotem i tak tez sie
    dzieje w programie "UWAGA"
    a jesli nawet podobne sytuacje maja miejsce to znaczy ze nauczyciel minal
    sie z powolaniem...moze powinien rybki karmic...

  • 6. Data: 2003-09-05 08:37:35
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    > nastepny szwingiel TVN.
    > ciekawe kto sie najpierw nagrywa zeby sie potem w takim filmie pokazywac w
    > telewizji....

    Osobiście spotkałem się z takim przypadkiem:
    Kilku chłopaków ukradło ze sklepu RTV kamerę wideo. Tą kamerą sami
    sfilmowali jak nocą malowali sprayem autobusy w zajezdni i mury na mieście.
    Kamera wraz z kasetą trafiła w ręce Policji (kamera była u pasera a kaseta w
    środku!). Posłużyła w sprawie o kradzież kamery i zniszczenie mienia
    sprayem.
    Jak widzisz ta sprawa z Torunia jest całkowicie prawdopodobna.

    Alek

  • 7. Data: 2003-09-05 08:39:59
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Torunskim

    > Nie widzałem całości, ale i tak jestem w szoku.

    > A jaka powinna być (prawidłowa i zgodna z prawem) reakcja tego dręczonego
    > nauczyciela? Zabójstwo w afekcie?

    Nie ogladalem, czytalem dzis w prasie.

    Choc zal mi owego pana musze zgodzic sie ze stwierdzeniem,
    ze "nie stanal na wysokosci zadania".

    To niemozliwe, by stalosie tak od razu. Musial pozwolic sobie
    na coraz wieksze ekscesy. No coz. Nie bronie "uczniow bandytow".
    Stwierdzam jedynie, ze powinien byl zareagowac ZNACZNIE WCZESNIEJ.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2003-09-05 08:45:43
    Od: "Madziarka" <m...@a...poczta.fm>

    Użytkownik "gregor" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > nastepny szwingiel TVN.

    Tak myslisz? Masz na to dowody?

    > ciekawe kto sie najpierw nagrywa zeby sie potem w takim filmie pokazywac w
    > telewizji....
    > oj czego sie teraz nie robi dla kasy...

    A masz moze pewnosc ze te "dziecaki nie braly jakis srodkow pobudzajacych
    czy innego rodzaju prochow?
    Z ich zdobyciem nawet na terenie szkol nie ma problemu.
    A ich zachowanie na to by wskazywalo. Zachowywali sie nie naturalnie i nie
    normalnie.

> [...]
    akcje
    > przenosic z Torunia do Sri Lanki przez Kambodze i z powrotem i tak tez sie

    Widze, ze masz w tym doswiadczenie, i wiesz dokladnie jak sie robi takie
    rzeczy.

    > a jesli nawet podobne sytuacje maja miejsce to znaczy ze nauczyciel minal
    > sie z powolaniem...moze powinien rybki karmic...

    A mozesz mi powiedziec co mial niby zrobic ten nauczyciel?
    No fakt, mogl wyjsc z klasy, ale czy pozniej nie zostalby oskarzony o
    pozostawienie uczniow bez opieki w czasie jego zajec?
    A biorac pod uwage reakcje dyrktorki, chyba nie poszlabym do niej z zalem.

  • 9. Data: 2003-09-05 10:14:02
    Od: "Dorota" <d...@o...pl>

> [...]
    > oj czego sie teraz nie robi dla kasy...a do wszystkich prosba....nie
    > dawajcie sie podpuszczac ludziom z telewizji(przynajmniej tak

    głupio mi o tym pisać ale jestem z Torunia i 12 lat temu zaczynałam naukę w
    szkole średniej. moja koleżanka chodziła wtedy najprawdopodobniej do tego
    technikum i juz wtedy działy się takie rzeczy. ja byłam świadkiem (weszłam z
    nią na lekcję i pani nawet nie zorientowała się, że powinna mnie nie znać, a
    nawet zaczęła mnie o coś wypytywać- po prawie roku nauki w tej klasie) jak
    uczniowie biegali po klasie, rzucali w siebie krzesłami, wybiegali na
    korytarz z krzykiem, uzupełniali odpowiednio dziennik i wiele innych.

  • 10. Data: 2003-09-05 10:28:33
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    > ciekawe kto sie najpierw nagrywa zeby sie potem w takim filmie pokazywac w
    telewizji

    Przecież ogólnie wiadomo, że nieletniemu wszyscy mogą "skoczyć", to i robią
    gównierze, co im się podoba!