    From: "Madziarka" <m...@a...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Date: Fri, 5 Sep 2003 10:10:50 +0200

    Użytkownik "Roland" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bj97jj$6bh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktos ogladal wczoraj w TVN nagranie kamera podczas lekcji w Torunskim
    > technikum?

    Tak. Ja rowniez ogladalam.

    > Ciekawi mnie, dlaczego reakcja dyrektorki byla taka kretynska.

    No reakcja dyrektorki szkoly, jak widze, nie tylko dla mnie byla
    zaskoczeniem i to bardzo duzym.
    Jak to ona powiedziala, acha, "ze dla niej to jest teatr w ktorym grali
    uczniowie jak i nauczyciel" No po takiej wypowiedi to rece opadaja.
    Na szczescie zastepczyni dyrektora jeszcze najrozsadniej z nauczycieli tej
    szkoly sie wypowiedziala i potrafila powiedziec to tym "dzieciakom" w twarz.

    >No i w ogole jaka moze byc kwalifikacja prawna czynow popelnionych przez
    poszczegolnych uczniow. Zdaje sie ze moga byc pelnoletni?
    > Moim zdaniem popelnili oni przestepstwo: mianowicie znecanie sie
    psychiczne i
    > fizyczne.

    Nie wiem jak na takie wybryki patrzy nasze polskie prawo, ale jakas kare
    powinni poniesc i to taka, zeby odechcialo im sie w przyszlosci tak sie
    wydurniac i zgrywac twardzieli.
    Najsmieszniejsza byla reakcja rodzicow. Stwierzili oni, ze to wina
    nauczycieli i telewizji bo chcieli zwiekszyc ogladalnosc czy cos takiego. No
    ludzie kochani. Nauczyciel jest od tego aby przekazac nam wiadomosci
    dotyczace literatury, historii, matematyki, itd. A nie byc odpowiedzialnym
    za wychowanie cudzych dzieci. Wychowaniem zajmuja sie rodzice, i jezeli oni
    nie potrafia przekazac dziecom najprostrzych wartosci i zasad obowiazujacych
    w zyciu, to chyba nigdy nie powinni byc rodzicami.
    Sama jestem matka dwojki dzieci, i po obejzeniu tego materialu zastanawiam
    sie co czeka je w szkole za kilka lat.
    Z tego co widac nie zapowiada sie rozowo.

    --
    Pozdrawiam Magda GG 3115032
    howuser&userid=88442