  • 111. Data: 2007-03-15 14:40:37
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > roznica kwiatuszku o jakiej piszesz to ulamek sekundy, zupelnie bez
    > znaczenia dla wyscigu z kula,
    Już raz to tłumaczyłam ci w tej dyskusji.
    Ułamek sekundy, to czas w którym można, przesuwając się wolno (1 m/s),
    przesunąć się o kilkadziesiąt centymetrów,
    to bardzo dużo, to nie tylko różnica: zginąć- być postrzelonym;
    to nawet różnica być zginąć - wogóle nie być trafionym.

    > co innego jakbys pisala o walce wrecz, wtedy
    > sie moge zgodzic, ale ten ulamek sekundy o jakim piszesz to co najwyzej
    > twoj jeden krok, ktory kula pokona w czasie ktorego nie zauwazysz
    No właśnie, jeden krok, to nieskończenie duża odległość jeśli chodzi o życie.

  • 112. Data: 2007-03-15 14:43:24
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Jak masz tyły z informacjami to nie pisz bzdur. W tej sprawie będzie
    > przeprowadzone dochodzenie o użycie broni właśnie przez policjantów.
    > Czytaj/oglądaj wiadomości zanim palniesz następny bzdet.

    Czytam, oglądam, i tąd wiem o nagrodzie traktowanej przezemniej ak premia,
    a jeśli chodzi o dochodzenie to jest to podobno standardowa procedura policyjna.
    Zwykle kończąca się niczym, a przecież KAŻDE zranie człowieka przez policjanta
    jest WIELKĄ porażką policji i powinno być piętnowane, a nie nagradzane.

  • 113. Data: 2007-03-15 14:45:24
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Złóż doniesienie do prokuratury na wszystkich policjantów, którzy do tej
    > pory użyli broni - wszak to "bandyty". Tak dla relaksu jako lektura do
    > snu przeczytaj zasady użycia broni przez policję.

    Ty wogóle nie rozumiesz roli policji.
    Powtórzę, co napisałam kilkadziesią sekund wcześniej:
    KAŻDE zranienie człowieka przez policjanta jest WIELKĄ porażką policji i
    powinno być piętnowane , a nie nagradzane.

  • 114. Data: 2007-03-15 14:51:08
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Stosunkowo wolno, to człowiek się porusza w stosunku do geparda a nie do
    > kuli z broni palnej. Skąd ma człowiek wiedzieć w którą stronę ma się
    > ruszyć o ten milimetr?
    1. Dzięki podświadomości.
    2. W dowolną, bo utrudnia celność.

  • 115. Data: 2007-03-15 15:10:25
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w > A mam ,
    ty uparcie bronisz bandytów,
    > nie zdając sobie sprawy jak kryminogenne jest środowisko policji.
    > W Wołominie, jakby nie było policji i prokuratury, to by było conajmniej 2
    > trupy mniej.
    W takim przypadku to by już nie było mieszkańców w Wołominie.
    ZiPi

  • 116. Data: 2007-03-15 15:10:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:28f3.000000fc.45f95ae5@newsgate.onet.pl...

    > to bardzo dużo, to nie tylko różnica: zginąć- być postrzelonym;
    > to nawet różnica być zginąć - wogóle nie być trafionym.

    wiesz co, tak sobie mozesz dywagowac, jakby strzelajacy mial tylk ojeden
    naboj, ale w magazynku ma od kilku do kilkunastu, a nawet i
    kilkudziesieciu, jemy stanowczo latwiej przesunac reke niz tobie przesuwac
    sie "w calosci", dodtakowo po pierwszym ruchu tracisz element zaskoczenia
    i jest juz przygotowany na twoje "uniki", reasumujac jestes martwa tak czy
    siak

    > No właśnie, jeden krok, to nieskończenie duża odległość jeśli chodzi o
    > życie.

    to twoj jeden krok do smierci w takim wypadku

  • 117. Data: 2007-03-15 15:11:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:28f3.00000101.45f95d5b@newsgate.onet.pl...

    > 1. Dzięki podświadomości.

    a sobotnie numery w duzego lotka tez mi podasz? :)

  • 118. Data: 2007-03-15 17:22:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > w takim razie te osoby zarowno doskonale widzialy policjantow jak i
    > slyszaly, zatem czemu sie nie zatrzymali

    Osoby w aucie widziały bandytów z bronią. Bandytów, którzy od razu
    zaczęli do nich strzelać.
    Oczywiście Ty byś nie próbował uciekać w takiej sytuacji tylko grzecznie
    dawał się siekać kulami ?

    > dokladnie tak, z pelna swiadomoscia wyeliminowania zagrozenia, takie zycie

    Jakiego zagrożenia?
    Widzieli przecież, że nikt do nich nie celuje. A jeśli nawet uznawali
    JEDNEGO z nich za bandytę to czemu strzelali do obu?

    > nie wiesz co sie tam dzialo, nie bylo cie tam, poza tym adrenalina robi
    > swoje, a nasza policja z racji gownianego budzetu nie jest tez najlepiej
    > na takie okolicznosci przeszkolona

    To niech nie bierze broni do ręki jeśli nie jest przeszkolona.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 119. Data: 2007-03-15 18:33:24
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:
    > sie "w calosci", dodtakowo po pierwszym ruchu tracisz element zaskoczenia
    > i jest juz przygotowany na twoje "uniki", reasumujac jestes martwa tak czy
    > siak

    Z krotkiej broni wcale nie tak latwo trafic do ruchomego celu

  • 120. Data: 2007-03-15 18:36:36
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > byles tam, widziales?
    > czy moze we fakcie przeczytales

    Fakty sa akurat proste - Policja zamordowala niewinnego czlowieka.