  • 1. Data: 2007-03-13 15:53:00
    Temat: Dobry obyczaj...?
    Od: "Marcus" <m...@a...pl>

    Witam!

    Czy sąsiad może sobie sprowadzić, nie uprzedzajac innych mieszkańców bloku,
    ekipę z młotami, która cały dzień napiernicza aż się ściany trzęsą? Powinien
    uprzedzić czy jest to kwestia wyłącznie dobrego obyczaju? Jak się ma do tego
    art. 51 KW?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2007-03-13 16:00:14
    Temat: Re: Dobry obyczaj...?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2007 16:53:00 +0100, Marcus napisał(a):

    > Czy sąsiad może sobie sprowadzić, nie uprzedzajac innych mieszkańców bloku,
    > ekipę z młotami, która cały dzień napiernicza aż się ściany trzęsą?

    Tak.

    > Powinien
    > uprzedzić czy jest to kwestia wyłącznie dobrego obyczaju?

    Dobrego wychowania raczej, taktu.

    > Jak się ma do tego art. 51 KW?

    A jak ma sie miec? Nie rozumiem Twojego pytania.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-03-13 16:04:12
    Od: "Marcus" <m...@a...pl>

    > A jak ma sie miec? Nie rozumiem Twojego pytania.

    § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój,
    porządek

    publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu publicznym,

    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny

    W tym przypadku zakłócany jest mój spokój. I z całą pewnością nie tylko mój.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2007-03-13 16:18:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2007 17:04:12 +0100, Marcus napisał(a):

    > W tym przypadku zakłócany jest mój spokój.
    > I z całą pewnością nie tylko mój.

    No i? O co pytasz?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-03-13 16:27:26
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Marcus" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój, W
    > tym przypadku zakłócany jest mój spokój. I z całą pewnością nie tylko mój.

    To ekipa?, czy te młoty?, to jest inny wybryk?:))))
    --
    Maluch

  • 6. Data: 2007-03-13 16:34:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Marcus napisał(a):

> [...]
    >
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny
    >

    > W tym przypadku zakłócany jest mój spokój. I z całą pewnością nie tylko mój.

    zaklocanie musi miec charakter wybvryku, remont na pewno takiego
    charakteru nie ma.

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 7. Data: 2007-03-13 16:37:37
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Marcus wrote:

    >Powinien uprzedzić

    Gdyby uprzedził to byłoby ciszej ?
    O ile dB ciszej i dlaczego?
    A może tylko pieniacze by sobie uszy wyłączyli chwilowo :)))

  • 8. Data: 2007-03-13 20:32:50
    Od: marg <m...@m...pl>

    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1749.11.884.2.9.1.0.1.htm

    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<

  • 9. Data: 2007-03-13 20:57:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 13 marca 2007 17:37
    (autor chiroproktolog
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <et6k0k$7a2$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Gdyby uprzedził to byłoby ciszej ?
    > O ile dB ciszej i dlaczego?
    > A może tylko pieniacze by sobie uszy wyłączyli chwilowo  :)))

    A może by np. inaczej zaplanowali czas? Ja kiedyś straciłem 100zł przez taki
    Nagły Atak Remontowacza Całą Sobotę. A zapewne straty mogą być i większe.
    Więc jednak byłoby miło, gdyby ktoś chcący rozwalać innym życie, jednak o
    tym poinformował.

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 10. Data: 2007-03-13 21:05:13
    Od: "Marcus" <m...@a...pl>

> [...]
    > Więc jednak byłoby miło, gdyby ktoś chcący rozwalać innym życie, jednak o

    I o to mi głównie chodzi. Pracuję w domu, wykonując pracę umysłową.
    Szczęście, że termin mam niezbyt napięty. Ale różnie bywa. I co wtedy? Czy
    sąsiad zwróci straty wynikłe stąd, że przez jego remont nie byłem w stanie
    skoncentrować się i wykonać zleconej pracy?

    Pozdrawiam
    Marek