  • 1. Data: 2007-03-13 16:11:19
    Temat: Pisemna rejestracja czasu pracy
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    Czy mam prawo do wymagania od pracownika pisemnej rejestracji czasu
    pracy (etat)?
    Wpisywałby, że rozpoczął pracę o... a zakończył pracę o...

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 2. Data: 2007-03-13 16:20:59
    Temat: Re: Pisemna rejestracja czasu pracy [ot]
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 202007-03-13 17:11 +0200, Użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :
    > Czy mam prawo do wymagania od pracownika pisemnej rejestracji czasu
    > pracy (etat)?
    > Wpisywałby, że rozpoczął pracę o... a zakończył pracę o...
    >
    > zyga

    zyga, i tutaj Ty tez?;-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

  • 3. Data: 2007-03-13 16:28:56
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > zyga, i tutaj Ty tez?;-)

    Ciii, bo się wyda.
    :>

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 4. Data: 2007-03-14 21:24:31
    Temat: Re: Pisemna rejestracja czasu pracy
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    > Czy mam prawo do wymagania od pracownika pisemnej rejestracji czasu
    > pracy (etat)?
    > Wpisywałby, że rozpoczął pracę o... a zakończył pracę o...

    Masz _obowiązek_ prowadzenia takiej ewidencji czasu pracy. Zgodnie z
    ministerialnym rozporządzeniem musi zawierać nie tylko godziny
    normatywnego czasu pracy ale też czy pracownik był obecny/nieobecny w inne
    dni - dokładnie mogę Ci podać jutro. Za brak takiej ewidencji PIP stosuje
    odpowiednie pisemko o naruszeniu prawa :)

    Pozdrawiam
    Asia

  • 5. Data: 2007-03-15 11:06:05
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

> [...]
    > inne dni - dokładnie mogę Ci podać jutro. Za brak takiej ewidencji PIP
    > stosuje odpowiednie pisemko o naruszeniu prawa :)

    O ewidencji dziennej to ja wiem, ale czy pracownik sam ma notować
    godziny rozpoczęcia i zakończenia, czy też ja sam mam zadbać o to?

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 6. Data: 2007-03-15 16:13:05
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    > O ewidencji dziennej to ja wiem, ale czy pracownik sam ma notować
    > godziny rozpoczęcia i zakończenia, czy też ja sam mam zadbać o to?

    Nie widzę różnicy "więc po co przepłacać". Prawo określa, że masz
    obowiązek prowadzić taką dokumentację.
    Wskazujesz pracownikowi miejsce, gdzie ma składać podpis, odbierasz
    wypełnioną kartę i tyle.
    AsiaS

  • 7. Data: 2007-03-15 16:34:13
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > Nie widzę różnicy "więc po co przepłacać". Prawo określa, że masz
    > obowiązek prowadzić taką dokumentację.
    > Wskazujesz pracownikowi miejsce, gdzie ma składać podpis, odbierasz
    > wypełnioną kartę i tyle.

    Jest różnica!
    Bo albo ja zatrudniam pracownika, który szpieguje, znaczy spisuje czas
    pracy ;-) albo instaluję urządzenia i one rejestrują albo pracownik musi
    wpisywać.

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com

  • 8. Data: 2007-03-16 14:08:30
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

> [...]
    > Bo albo ja zatrudniam pracownika, który szpieguje, znaczy spisuje czas
    > pracy ;-) albo instaluję urządzenia i one rejestrują albo pracownik musi

    Dokładnie tak jak piszesz: albo, albo, albo. Możesz zrobić jak Ci
    wygodniej, bylebyś w rezultacie końcowym mógł dołączyć dane do akt.
    AsiaS
    *Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

  • 9. Data: 2007-03-16 15:06:03
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > Dokładnie tak jak piszesz: albo, albo, albo. Możesz zrobić jak Ci
    > wygodniej, bylebyś w rezultacie końcowym mógł dołączyć dane do akt.

    Ehhh, chyba się nie dogadamy.
    Ja pytam, czy mogę go zmusić do wpisywania godzin, czy on może mi
    odmówić i zasłonić się jakimś paragrafem.

    zyga
    --
    warning!
    http://zarzecki.com