  • 1. Data: 2007-03-13 18:16:56
    Temat: kto mi pomoze
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    sadze sie z TU(jestem powodem). nalezy mi sie zwrot utraconych zarobkow.
    prowadze wlasny interes. kwiaciarnie i sklep internetowy, dowoz kwiatow pod
    wskazany adres. jak mam przedstawic w sadzie i udokumentowac ze utracilem
    zarobek?
    gdyby ktos zaplacil za kwiaty , to mialbym wplate i dowod zamowienia na date
    i godzine w ktorej akurat bede w sadzie(100km od firmy) , ale zanim klient
    zaplaci to uzgadnia szczegoly zamowienia przez skype, gg , mail itp.A
    najczesciej sa to klienci z kanady, usa, uk itp wiec jedyny dowod to rozmowa
    na gg, no ale jaki to dowod skoro sad moze to podwazyc ze sobie wyrdukowalem
    albo podstawilem kogos.prosze o pomoc. Sedzia powiedzial mi ze sie da.
    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2007-03-13 20:24:32
    Temat: Re: kto mi pomoze
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Adas napisał(a):
> [...]
    > wskazany adres. jak mam przedstawic w sadzie i udokumentowac ze utracilem
    Wzruszajace. Zycze powodzenia. Moja rada - sedzia, podobnie jak
    grupowicze, nie ma szklanej kuli i za cholere nie bedzie wiedzial o co
    Ci chodzi i dlaczego chcesz odszkodowania, jesli napiszesz mu te same
    bzdety co nam (jakos nie widze wyjasnienia, o co sie sadzisz z TU)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-13 20:58:21
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:et71a4$ev2$2@node4.news.atman.pl...

    >(jakos nie widze wyjasnienia, o co sie sadzisz z TU)

    Bo moim zdaniem to nie ma nic do rzeczy. On nie pyta o odszkodowanie od TU,
    ale o zwrot utraconych zarobkow w wyniku stawienia sie w sadzie w danym
    dniu.

    Angie

  • 4. Data: 2007-03-14 07:13:56
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Bo moim zdaniem to nie ma nic do rzeczy. On nie pyta o odszkodowanie od
    > TU, ale o zwrot utraconych zarobkow w wyniku stawienia sie w sadzie w

    oczywiscie ze nie nie ma znaczenia o co sie sadze. podalem tu do sadu,
    sprawe mam wygrana, i nalezy mi sie zwrot kosztow, w tym utracone zarobki.
    wszystko napisalem zrozumiale.
    w przypadku umowy o prace nie ma z tym problemu, ale ja mam dzialalnosc
    gosp, opisalem co robie i jak udokumentowac ewentualna strate zarobku.

    Adas

  • 5. Data: 2007-03-14 07:15:08
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > chodzi i dlaczego chcesz odszkodowania, jesli napiszesz mu te same bzdety
    > co nam (jakos nie widze wyjasnienia, o co sie sadzisz z TU)

    wzroszajacy jest twoj poziom, bo masz problemy z czytaniem.napisalem po
    polsku ze jestem powodem, a o co sie saddze nie ma znaczenia.

    Adam

  • 6. Data: 2007-03-14 07:47:21
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > w przypadku umowy o prace nie ma z tym problemu, ale ja mam dzialalnosc
    > gosp, opisalem co robie i jak udokumentowac ewentualna strate zarobku.

    Porownac dochody z miesiecy poprzednich z miesiacem, o ktory sie sadzisz?
    Troche statystyki i zyskasz wiecej.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 7. Data: 2007-03-14 07:49:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Adas porozsypywal nastepujace haczki:
    > wzroszajacy jest twoj poziom, bo masz problemy z czytaniem.napisalem po
    > polsku ze jestem powodem, a o co sie saddze nie ma znaczenia.
    Ja zrozumialem Twoj post w ten sposob ze Twoja sprawa z TU dotyczy
    wlasnie owych utraconych zarobkow (ze np nie wiem - ktos skasowal Ci
    samochod, TU sie ociaga z OC i nie masz srodka transportu, ktory jest
    Twoim narzedziem pracy). Chaotyczny charakter wypowiedzi (spotegowany
    przez niestawianie spacji po kropkach, co utrudnia czytanie) sprawil ze
    tak Cie zrozumialem (do dzis nie rozumiem ostatniego fragmentu "Prosze o
    pomoc. Sedzia powiedzial mi ze sie da" - co sie da?).
    Aha... cytujac moja wypowiedz mogles rzucic okiem na to co cytujesz -
    moze uniknalbys orta;P
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-03-14 08:58:08
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:et89m9$5n$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > powiedzial mi ze sie da" - co sie da?).
    > Aha... cytujac moja wypowiedz mogles rzucic okiem na to co cytujesz - moze

    sadze sie o kaske za uszczerbek.

    Adas

  • 9. Data: 2007-03-14 09:00:32
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>
    napisał w wiadomości news:psp.1173858439@news.chmurka.net...

    > Porownac dochody z miesiecy poprzednich z miesiacem, o ktory sie sadzisz?
    > Troche statystyki i zyskasz wiecej.

    nic to nie da, jeden miesiac moze byc gorszy od drugiego(aqrat marzec jest
    najlepszy bo byl dzien kobiet i spory zarobek). jak udowodnic ze klient z
    usa chcial zamowic kwiaty, ale nie zrealizowalem zamowienia bo w tym czasie
    musialem jechac do miasta oddalonego o 100km i pol dnia mnie nie ma w
    miejscu prowadzenia dzialalnosci.

    Adam