    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usługa - brak zapłaty - przedawnienie
    Date: Mon, 9 Sep 2019 18:51:37 +0200

    Nie zauważyłem zmiany właściciela (a to w ogóle właściciel czy użytkownik PZD?)
    W sumie ciekawe:
    Kowalski oddaje auto do warsztatu zlecając drogą naprawę, i na drugi dzień sprzedaje
    to auto Malinowskiej, Malinowska idzie po auto
    i żąda wydania...
    Oczywiście niuans (różnica) w posiadaniu.

    Jeżeli strony umówiły się na przewłaszczenie przedmiotu umowy dopiero po dokonaniu
    pełnej zapłaty, to altana nadal jest własnością
    wykonawcy (kwestia przedawnień jeszcze, tu raczej pies pogrzebany).
    Jak kupię Twój portfel od złodzieja, to portfel będzie mój?

    -----
    > Obecny właściciel działki żadnej umowy w przedmiocie budowy altany nie zawierał.
    > Gdyby cokolwiek na ten temat wzmiankowano w umowie pomiędzy poprzednim, a obecnym
    właścicielem działki, to pytający by nie pisał,
    > że nic nie wiedział.
    > A jeśli myślałeś o umowie pomiędzy poprzednim właścicielem, a wykonawcą, to czemu
    miałaby ona wiązać obecnego właściciela?