eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsługa - brak zapłaty - przedawnienie › Re: Usługa - brak zapłaty - przedawnienie
  • Data: 2019-09-09 13:01:11
    Temat: Re: Usługa - brak zapłaty - przedawnienie
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 9 września 2019 12:27:30 UTC+2 użytkownik Pierwiosnek napisał:
    > Cześć,
    > sytuacja jest następująca: osoba X kupiła od osoby Y ogródek działkowy z
    > małą altanką. Po niedługim czasie do osoby X zgłosił się przedsiębiorca
    > twierdząc, że zbudował wspomnianą altankę i nie otrzymał za nią zapłaty.
    > Osoba Y nie poczuwa się do zapłaty, osoba X kupując działkę nie została
    > poinformowana, że są jakieś nieuregulowane płatności. Przedsiębiorca
    > grozi, że w przypadku nieuregulowania płatności ma prawo do demontażu
    > altanki i zabrania jej (jak rozumiem w częściach).
    > Usługa (wybudowanie altanki) została zrealizowana w 2012 r., czyli ponad
    > 6 lat temu. Osoba Y nie jest skłonna do polubownego załatwienia sprawy.
    > Czy dobrze przypuszczam, że roszczenie jest przedawnione?
    > Czy przedsiębiorca ma do prawo do zabrania swojego "dzieła" w przypadku
    > nieuregulowania zapłaty za nie?
    > Z góry dzięki za opinie.

    Przedsiębiorca nie ma prawa do zabrania czegokolwiek. Dochodzić zapłaty ma od Y.

    AdamK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1