eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsługa - brak zapłaty - przedawnienie › Usługa - brak zapłaty - przedawnienie
  • Data: 2019-09-09 12:27:26
    Temat: Usługa - brak zapłaty - przedawnienie
    Od: Pierwiosnek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć,
    sytuacja jest następująca: osoba X kupiła od osoby Y ogródek działkowy z
    małą altanką. Po niedługim czasie do osoby X zgłosił się przedsiębiorca
    twierdząc, że zbudował wspomnianą altankę i nie otrzymał za nią zapłaty.
    Osoba Y nie poczuwa się do zapłaty, osoba X kupując działkę nie została
    poinformowana, że są jakieś nieuregulowane płatności. Przedsiębiorca
    grozi, że w przypadku nieuregulowania płatności ma prawo do demontażu
    altanki i zabrania jej (jak rozumiem w częściach).
    Usługa (wybudowanie altanki) została zrealizowana w 2012 r., czyli ponad
    6 lat temu. Osoba Y nie jest skłonna do polubownego załatwienia sprawy.
    Czy dobrze przypuszczam, że roszczenie jest przedawnione?
    Czy przedsiębiorca ma do prawo do zabrania swojego "dzieła" w przypadku
    nieuregulowania zapłaty za nie?
    Z góry dzięki za opinie.

    Pozdrawiam,

    pierwiosnek

    ---
    Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    https://www.avast.com/antivirus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1