eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?

  • 21. Data: 2020-08-10 00:22:24
    Temat: Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    >> w TVN któryś obrońca w.w.
    > https://tvn24.pl/polska/areszt-dla-aktywistki-lgbt-p
    rotest-i-zachowanie-policji-michal-wawrykiewicz-bial
    oruski-sposob-dzialania-4660869
    > "Zgodnie z polskim prawem, z międzynarodowymi standardami, kontakt z
    > adwokatem powinien być zapewniony od pierwszych minut zatrzymania -
    > podkreślił."

    Tak. Policja w bagażniku wozi adwokatów na wypadek tego, jakby jakiś
    oszołom rzucił się na patrol, a potem chciał natychmiast skorzystać z
    pomocy adwokata. Mają takich małych nadmuchiwanych.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2020-08-12 14:31:10
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Robert Wańkowski pisze:
> [...]
    zawie-rpo-przedstawiciele-krajowego-mechanizmu-prewe
    ncji-tortur-rozmawiali-z-zatrzymanymi-4660427

    > No nie wiem... płci jest kilkadziesiąt.

    Jedna (osoba) trans, kilkadziesiąt papierków, problem rozwiązany (bo
    papier się liczy a nie s....k)

    A jak to jest rozwiązane w US Army, gdzie wyznań/kościołów w kraju
    ojczystym funkcjonuje właśnie kilkadziesiąt (co pozwala domniemywać, że
    tyle występuje również wśród żołnierzy), a ma misje wysyłany jest tylko
    jeden kapelan?

  • 23. Data: 2020-08-12 14:54:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-12 o 14:31, Andrzej Kłos pisze:

> [...]
    > ojczystym funkcjonuje właśnie kilkadziesiąt (co pozwala domniemywać, że
    > tyle występuje również wśród żołnierzy), a ma misje wysyłany jest tylko

    Serialu MASH nie oglądałeś.
    Kapelan ma uprawnienia do posługi u innych wyznań czy grup wyznaniowych.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2020-08-12 20:17:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Dokonanie sprawdzenia nakazuje rozporządzenie. Chodzi o to, żeby mieć
    > pewność, czy zatrzymany nie ma niebezpiecznych rzeczy w sobie.

    > Tych obrażeń doznała, jak podsłuchiwała? :-)

    Szła chodnikiem, bo musiala i usłyszała. Przecież oni mają glośnomówiące
    urządzenia. Sama kiedyś słyszałam polecenia i nie podsłuchiwałam.

    > A poważnie to Posłanka powinna się zająć ewentualną zmianą prawa w
    > Sejmie, a nie wtrącać w działania policyjne - takie jest moje zdanie.

    To było krótko po tej "zadymie", więc nie zdążyła.

    > Nie jest zadaniem Posła osobista walka wręcz, bo daje tym do
    > zrozumienia, ze nie wie, jakie są zadania posła.

    Co ona w tej sprawie zrobi to nie wiem, jak się faktycznie nazywa też
    nie wiem.
    Jeśli nią szarpano i ją pobito to napewno nie odpuści.

    > I tu dochodzimy do sedna. Nie mam nic przeciwko kolorowym, tylko nie
    > bardzo rozumie, czemu oni się upierają, by udowadniać, że ktoś ma coś do
    > nich. Niech sobie żyją własnym życiem, tylko nie próbują mnie przekonać,
    > ze ja mam tak żyć.

    Za komuny było spokojnie, a teraz człowiek "nie zna dnia ani godziny".
    Tu ciągle są jakieś strajki i aż strach iść Krakowskim Przedmieściem czy
    Alejami Ujazdowskimi. Przypadkiem można być pobitym/pobitą przez "
    Rycerzy Pisu", bo MY normalni obywatele nie mamy już wsparcia.

  • 25. Data: 2020-08-13 10:42:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 12 Aug 2020 20:17:25 +0200, Animka napisał(a):

    > Za komuny było spokojnie, a teraz człowiek "nie zna dnia ani godziny".

    Nie lękaj się! U nas też nastanie taki spokój, jak do niedawna na
    Białorusi.
    W razie potrzeby aktyw robotniczy zrobi porządek z wichrzycielami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 26. Data: 2020-08-15 03:29:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-13 o 10:42, Olin pisze:

    > Nie lękaj się! U nas też nastanie taki spokój, jak do niedawna na
    > Białorusi.
    > W razie potrzeby aktyw robotniczy zrobi porządek z wichrzycielami.

    I dama będzie dostanie wynagrodzenie-18. tys. zł.m-cznie. Ubrania i to
    luksusowe ma za darmo z naszych podatków podobno). Skoro to I dama to
    powinna być na utrzymaniu męża, a nie obywateli. Wikt i opierunek też
    pewnie mają za darmo.
    To do "dali" obywatelom teraz zabierają, abonament RTV w 2021 roku
    wzrośnie, prąd podrożeje. Posłowie dostali 40% podwyżki, matkom
    zabierają 500+. Tak podstępem podszedł nas prezydent. Kosciół nie
    ucierpi, bo wpływa im na konto od rządu masa pieniędzy.
    Amerykanie wybrali sobie Polskę do przeprowadzania swoich walk, aby
    Amerykę oszczędzić itd, itd.
    .

  • 27. Data: 2020-08-15 18:11:45
    Od: Kviat

    > Dokonanie sprawdzenia nakazuje rozporządzenie. Chodzi o to, żeby mieć
    > pewność, czy zatrzymany nie ma niebezpiecznych rzeczy w sobie.

    Weź niepierdol. Wy milicjanci po prostu lubicie upokarzać normalnych
    ludzi. Innego wytłumaczenia nie widzę. Nawet nie widzicie powodu żeby
    się patoli z milicji pozbyć.

    https://uwaga.tvn.pl/reportaze,2671,n/intymne-przesz
    ukanie-oficjalna-strona-programu-uwaga-tvn,132841.ht
    ml

    "- Policjantka chciała mnie przeszukać. Zaprowadziła mnie do celi obok.
    Przy otwartych drzwiach kazała mi się rozebrać do naga. Następnie kazała
    robić mi przysiady - wspomina nastolatka, którą policja przesłuchiwała w
    związku z kradzieżą kołpaków."

    "Zastrzeżenia ma jednak zarówno Helsińska Fundacja Praw Człowieka, jak i
    eksperci prawa karnego.

    - Jeżeli ktoś jest podejrzany o kradzież kołpaków, nie ma sensu
    dokonywać przeszukania intymnego. Można to zrobić, jeśli ktoś jest
    podejrzany o kradzież bardzo drogocennego diamentu - uważa Sławomir
    Cybulski z Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka."

    > Tych obrażeń doznała, jak podsłuchiwała? :-)

    I z czego się, kurwa, kulsonie śmiejesz?
    To cię rozbawiło, a nie to, że milicjanci mają robić łapanki
    przypadkowych osób? Co za śmietnik w głowie...

    > A poważnie to Posłanka powinna się zająć ewentualną zmianą prawa w
    > Sejmie, a nie wtrącać w działania policyjne - takie jest moje zdanie.

    Weź niepierdol.
    Obecne działania milicji są nie tylko niezgodne z prawem, ale również ze
    zdrowym rozsądkiem. O zwykłej ludzkiej przyzwoitości nie wspominając.

    Wytłumacz jak to jest, że zawsze w milicji władza znajdzie jakichś
    ludzi, którzy na jej rozkaz (a często z własnej woli i z radością) będą
    napierdalać pałami, dusić, razić paralizatorami i upokarzać na
    komisariatach normalnych ludzi? I takich, którzy nie widzą nic dziwnego
    w tym, że każą im robić łapanki przypadkowych osób.

    Potrafisz odróżnić kibola, faszystę czy patola przemycającego żyletki w
    odbycie na komisariat od zwykłego człowieka, który wyszedł protestować
    _przeciwko_przemocy_ na ulicę (serio? przed wyjściem włożył sobie
    żyletki w dupę?).
    Potrafisz?
    A twoi koledzy to debile i nie potrafią?

    > Nie jest zadaniem Posła osobista walka wręcz, bo daje tym do
    > zrozumienia, ze nie wie, jakie są zadania posła.

    Za to ochranianie przemarszów faszystów i napierdalanie pałami ludzi
    protestujących przeciwko faszystom, upokarzanie normalnych ludzi i
    wielogodzinne przetrzymywanie ich na komisariatach bez kontaktu z
    prawnikiem za powieszenie kawałka szmatki na pomniku, szukanie żyletek w
    dupie poprzez przysiady i zmuszanie do podpisywania oświadczeń, że nie
    będą składać zażaleń, to oczywiście zadanie milicji.

    > I tu dochodzimy do sedna. Nie mam nic przeciwko kolorowym, tylko nie
    > bardzo rozumie,

    RozumieM. Kurwa.
    Naucz się języka polskiego w końcu.

    > czemu oni się upierają, by udowadniać, że ktoś ma coś do
    > nich.

    A nie ma?
    Jesteś upośledzony i nie widzisz co się dzieje?

    > Niech sobie żyją własnym życiem, tylko nie próbują mnie przekonać,
    > ze ja mam tak żyć.

    A próbują?
    Bez wątpienia jesteś upośledzony. To nie oni próbują cię przekonać jak
    masz żyć. Ktoś cię zmusza żebyś zmienił orientację seksualną, czy o co
    ci chodzi?

    Dzięki kolorowym masz możliwość pisania w sieci swoich idiotyzmów:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

    Kto wie jakie jeszcze miałbyś możliwości, gdyby tacy jak ty nie
    wykończyli tego człowieka próbując go przekonać jak ma żyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 28. Data: 2020-08-15 18:18:00
    Od: Kviat

    > Tu nie Ameryka. Nie ma
    > prawa do kontaktowania się z rodziną, czy prawnikiem. Na prośbę
    > zatrzymanego powiadamia się te osoby.

    Pod warunkiem, że prosi heteronoramtywny kibol katofaszysta, który broni
    wartości chrześcijańskich napierdalając nastolatki w pofarbowanych włosach.
    A nie jakiś tam tęczowy oszołom bezczeszczący pomnik tęczową flagą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 29. Data: 2020-08-15 18:21:38
    Od: Kviat

    > No więc za niczyich rządów nie był szczególnie inaczej w kwestii
    > zatrzymania. Zawsze opozycja twierdziła, że są naruszane prawa opozycji,
    > a jak dochodziła do władzy, to nagle się okazywało, ze jednak jakoś tego
    > porządku trzeba pilnować przed opozycją.

    A wystarczyłoby żeby funkcjonariusze zachowywali się przyzwoicie i
    zgodnie z prawem niezależnie od tego kto rządzi.
    I nikt nie miałby powodu nazywania policji milicją.
    To takie proste, a nie do pojęcia przez przeciętnego kulsona.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 30. Data: 2020-08-15 18:33:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Aug 2020 18:11:45 +0200, Kviat napisał(a):

> [...]
    > komisariatach normalnych ludzi? I takich, którzy nie widzą nic dziwnego
    > w tym, że każą im robić łapanki przypadkowych osób.

    Ostatnio pan dowódca zgrabnie tłumaczył dlaczego funkcjonariusze
    pododdziałów zwartych nie muszą nosić identyfikatorów. Otóż dlatego, że
    za wszystkie bezeceństwa które popełnią, odpowiada ich dowódca.
    1. Niestety, nie karnie, bo to uniemożliwia nam stan prawny. Jak
    podwładni kogoś pobiją czy zabiją, on dostanie służbową naganę :) A
    zabójca? Ustalenie jest niemożliwe.
    2. No to czemu ci funkcjonariusze nie noszą identyfikatorów z danymi
    dowódcy skoro on odpowiada? Wstydzi się czy się boi?
    3. A gdzie są osobiste kamery które każdy gnojek z policji powinien mieć
    włączone non-stop bez możliwości wyłączenia czy skasowania nagrania?
    --
    Jacek
    I hate haters.