eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?

  • 41. Data: 2020-08-18 11:16:52
    Temat: Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2020 10:53:37 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale chlopca czy dziewczynke ?

    > Sporo "rodzin katolickich" tez, chyba, ze miales na mysli takie
    > skrajne.
    > Skrajne jak para gejow :-)
    >
    > Chlopca parze gejow to bym raczej nie powierzyl, ale dziewczynka
    > powinna byc bezpieczna :-)
    >
    > Dziewczynke powierzyc parze lesbijek ... nic zlego jej sie nie powinno
    > stac, ale czy aby na pewno bedzie miala "dobrze poukladane" ?
    >
    > No a oddasz "normalnej rodzinie" i sie okaze, ze tato pedofil ...

    Nie pierwszy raz pokazujesz żeś dureń :) Tobie bym nie powierzył nawet
    pluszowego misia do wychowywania i to bez wzgędu na to czy chłopca czy
    dziewczynkę :) Nawet w przypadku gdybyś był gejem i to transseksualnym.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 42. Data: 2020-08-18 13:45:03
    Od: Kviat

    > Kviat, kumasz może o co jemu chodzi?

    Nawet nie chcę zgadywać.

    Na komentarz J.F. też już mi się nie chciało odpisywać, ręce mi opadły i
    zgadzam się z Twoją odpowiedzią.
    Dorośli ludzie kulsonjegomać, a takie głupoty piszą, że aż zęby bolą.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 43. Data: 2020-08-18 14:06:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Nawet nie chcę zgadywać.
    >
    > Na komentarz J.F. też już mi się nie chciało odpisywać, ręce mi opadły
    > i zgadzam się z Twoją odpowiedzią.
    > Dorośli ludzie kulsonjegomać, a takie głupoty piszą, że aż zęby bolą.

    Ależ ty to potrafisz sam siebie podsumować.

    --
    A. Filip

  • 44. Data: 2020-08-18 14:42:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie nie.
    Pedałowi łatwiej obrócić na pedalstwo dziecko.

    -----

  • 45. Data: 2020-08-18 17:01:30
    Od: Kviat

    W dniu 18.08.2020 o 14:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > No właśnie nie.
    > Pedałowi łatwiej obrócić na pedalstwo dziecko.

    Pomijając ewidentną bzdurę z przestarzałych "teorii" z lat 60tych
    powtarzaną bezmyślnie przez bezmózgich idiotów, to właściwie co chciałeś
    przez to powiedzieć? Że pedofil hetero jest lepszy od pedofila homo?

    Ja pierdolę... ciebie bardziej martwi to, że jakiś dzieciak może zostać
    pedałem (serio kurwa?), niż to, że zostało skrzywdzone przez pedofila...

    Bierzesz sobie do głowy śmietnik, to i na wyjściu masz śmietnik.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 46. Data: 2020-08-19 12:43:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Bym" i wszystko jasne.
    Przejdź od pieprzenia do pier_olenia i wciel w życie.

    -----
    > gdybym miał umrzeć gdym miał małe dzieci i miał wybrać czy je ma wychować rodzina
    katolicka czy para gejów, bez wahania bym wybrał

  • 47. Data: 2020-08-19 19:51:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > poświęcić na jego wykrycie u potencjalnego opiekuna. Jest natomiast
    > całkiem nieistotna jego orientacja homo/hetero (a nawet, jest lekkie
    > wskazanie na homo).
    > Co do mnie, to gdybym miał umrzeć gdym miał małe dzieci i miał wybrać
    > czy je ma wychować rodzina katolicka czy para gejów, bez wahania bym
    > wybrał tą drugą opcję. Dzieci dorosnąwszy miałyby znacznie lepiej w
    > głowach poukładane. Większość gejów płci obojga ma sceptyczny stosunek
    > do religi i znacznie bardziej tolerancyjny stosunek do zarówno ludzi jak

    Zapomniałeś dopisać: żydowskich gejów, tak?

  • 48. Data: 2020-08-24 22:58:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście.
    Spytaj np. Władysława Jagiełłę.