eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?

  • 31. Data: 2020-08-15 20:22:02
    Temat: Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 15.08.2020 o 18:18 <Kviat> pisze:

    > Pod warunkiem, że prosi heteronoramtywny kibol katofaszysta, który broni
    > wartości chrześcijańskich napierdalając nastolatki w pofarbowanych
    > włosach.
    Nie poprosi. Żaden kulson go nie zaczepi przecież.
    > A nie jakiś tam tęczowy oszołom bezczeszczący pomnik tęczową flagą.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Kamil

  • 32. Data: 2020-08-17 13:56:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wytłumacz jak to jest, że zawsze wśród pedałów znajdą się ci, co wystają w krzakach
    pod szkołą lub chcą adaptować małych
    chłopczyków?
    I tacy, którzy nie widzą nic dziwnego w tym, że przypadkowe niewinne dziecko będzie
    wychowywane przez dwóch homoseksualistów?

    -----
    > Wytłumacz jak to jest, że zawsze w milicji władza znajdzie jakichś ludzi, którzy na
    jej rozkaz będą napierdalać pałami, dusić,
    > razić paralizatorami i upokarzać na komisariatach normalnych ludzi?
    > I takich, którzy nie widzą nic dziwnego w tym, że każą im robić łapanki
    przypadkowych osób.

  • 33. Data: 2020-08-17 22:14:17
    Od: Kviat

    W dniu 17.08.2020 o 13:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wytłumacz jak to jest, że zawsze wśród pedałów znajdą się ci, co wystają
    > w krzakach pod szkołą lub chcą adaptować małych chłopczyków?

    Wytłumacz jak to jest, że zawsze wśród heteroseksualnych znajdą się ci,
    co wystają w krzakach pod szkołą lub chcą adaptować małych chłopczyków?

    Drogie upośledzone dziecko, pomyliłeś pedałów z pedofilami. Jak wielkim
    debilem trzeba być, żeby tego nie rozróżniać?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pedofilia#Pedofilia_a_
    poj%C4%99cie_orientacji_seksualnej

    "Wśród pedofilów odsetek homoseksualnych pedofilów waha się od 9 do 40%"

    Pewnie również nie potrafisz liczyć, więc zrobię to za ciebie:
    z powyższego wynika, że wśród pedofilów odsetek heteroseksualnych
    pedofilów waha się od od 60 do 91%

    > I tacy, którzy nie widzą nic dziwnego w tym, że przypadkowe niewinne
    > dziecko będzie wychowywane przez dwóch homoseksualistów?

    To może być dziwne tylko dla głąbów.

    Dla normalnego człowieka dziwne jet to:
    https://www.se.pl/wiadomosci/polska/groza-na-kaszuba
    ch-wiezil-zone-gwalcil-z-kolegami-i-karmil-chlebem-z
    e-sperma-aa-Q4vr-V1Ex-vDe7.html

    Albo to:
    https://oko.press/czterech-biskupow-i-jeden-kardynal
    -kryli-ksiedza-pedofila-sad-kurie-maja-zaplacic-300-
    tys-zl-ofierze/

    Albo to:
    https://uwaga.tvn.pl/reportaze,2671,n/ojciec-gwalcil
    -corke-i-jej-kolezanke-41-latek-uslyszal-5-zarzutow,
    316668.html

    Założę się, że ci przykładni heteroseksualni mężowie i ojcowie
    regularnie chodzili do kościoła i rzucali drobniaki na tacę.

    Skąd się biorą takie debile jak ty?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 34. Data: 2020-08-18 05:41:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    >
    > Pewnie również nie potrafisz liczyć, więc zrobię to za ciebie:
    > z powyższego wynika, że wśród pedofilów odsetek heteroseksualnych

    Jeśli homoseksualnych pedofilii byłoby 40% to dalej równie ochoczo
    będziesz za adopcją dla par homoseksualnych?

    Zacytowałeś dane z aż tak szerokim przedziałem "niepewności" że łatwo
    można interpretować w obie strony.

    --
    A. Filip

  • 35. Data: 2020-08-18 08:36:10
    Od: Kviat

    W dniu 18.08.2020 o 05:41, A. Filip pisze:

    poj%C4%99cie_orientacji_seksualnej

    > Jeśli homoseksualnych pedofilii byłoby 40% to dalej równie ochoczo
    > będziesz za adopcją dla par homoseksualnych?

    Jeśli heteroseksualnych pedofilów byłoby 60% to dalej równie ochoczo
    będziesz za adopcją dla par heteroseksualnych?
    Zacznij czytać w końcu ze zrozumieniem, te procenty mówią o szacunkowej
    ilości homo/hetero wśród pedofilów, a nie, że 40% homo to pedofile.
    Za trudne do pojęcia?

    Jestem za adopcją, bo nie wszyscy ludzie są pedofilami.
    Jestem przeciwny adopcji przez pedofilów niezależnie od tego czy są
    hetero czy homoseksualni.
    Tak samo jak jestem przeciwny adopcji przez pijaków, psychopatów,
    sadystów i fanatyków religijnych, którzy posyłają swoje dzieci na tzw.
    egzorcyzmy i wypędzają szatana salcesonem albo wcieraniem olejków w
    miejsca intymne, albo zmuszają swoje dzieci do zwierzania się ze swoich
    intymnych spraw obcemu facetowi przebierającemu się w sukienki wyszywane
    złotymi nićmi, białe koronki i dziwne czapki. Za coś takiego powinno się
    automatycznie tracić prawa rodzicielskie.

    Masz jeszcze jakieś pytania?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 36. Data: 2020-08-18 08:37:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2020 05:41:53 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Jeśli homoseksualnych pedofilii byłoby 40% to dalej równie ochoczo
    > będziesz za adopcją dla par homoseksualnych?

    Nie czyni to wielkiej różnicy. Praktycznie, szansa spotkać pedofila jast
    taka sama wśród homo co hetero. Na szczęście, pedofilstwo nie jest
    częste. Oczywiście, gdy w grę wchodzi adopcja, szczególną uwagę należy
    poświęcić na jego wykrycie u potencjalnego opiekuna. Jest natomiast
    całkiem nieistotna jego orientacja homo/hetero (a nawet, jest lekkie
    wskazanie na homo).
    Co do mnie, to gdybym miał umrzeć gdym miał małe dzieci i miał wybrać
    czy je ma wychować rodzina katolicka czy para gejów, bez wahania bym
    wybrał tą drugą opcję. Dzieci dorosnąwszy miałyby znacznie lepiej w
    głowach poukładane. Większość gejów płci obojga ma sceptyczny stosunek
    do religi i znacznie bardziej tolerancyjny stosunek do zarówno ludzi jak
    ich poglądów.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 37. Data: 2020-08-18 08:46:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    poj%C4%99cie_orientacji_seksualnej

    > Jeśli heteroseksualnych pedofilów byłoby 60% to dalej równie ochoczo
    > będziesz za adopcją dla par heteroseksualnych?
    > [...]

    A homoseksualnych nie ma być 10%? Dalej jesteś za głupi by nie widzieć
    o co chodzi czy bezczelnie rżniesz głupa? W obu przypadkach "dyskusja"
    z tobą jest stratą czasu.

    Per analogia: UB nie było (tylko) Żydowskim UB. "Wielka Żydowska
    Nadreprezentacja" była w nim oczywista i doskonale widoczna.

    --
    A. Filip

  • 38. Data: 2020-08-18 08:53:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 18 Aug 2020 08:46:07 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]
    >
    > Per analogia: UB nie było (tylko) Żydowskim UB. "Wielka Żydowska
    > Nadreprezentacja" była w nim oczywista i doskonale widoczna.

    Kviat, kumasz może o co jemu chodzi?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 39. Data: 2020-08-18 10:53:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...

    >Co do mnie, to gdybym miał umrzeć gdym miał małe dzieci i miał wybrać
    >czy je ma wychować rodzina katolicka czy para gejów, bez wahania bym
    >wybrał tą drugą opcję. Dzieci dorosnąwszy miałyby znacznie lepiej w

    Ale chlopca czy dziewczynke ?

> [...]
    >stosunek
    >do religi i znacznie bardziej tolerancyjny stosunek do zarówno ludzi

    Sporo "rodzin katolickich" tez, chyba, ze miales na mysli takie
    skrajne.
    Skrajne jak para gejow :-)

    Chlopca parze gejow to bym raczej nie powierzyl, ale dziewczynka
    powinna byc bezpieczna :-)

    Dziewczynke powierzyc parze lesbijek ... nic zlego jej sie nie powinno
    stac, ale czy aby na pewno bedzie miala "dobrze poukladane" ?

    No a oddasz "normalnej rodzinie" i sie okaze, ze tato pedofil ...

    J.

  • 40. Data: 2020-08-18 11:16:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 Aug 2020 08:53:08 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Kviat, kumasz może o co jemu chodzi?

    Podobno alkoholicy wszędzie widzą wódkę.
    A. Filip ma inne uzależnienie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek