eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej? › Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Subject: Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej
    płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Sat, 15 Aug 2020 18:11:45 +0200

    > Dokonanie sprawdzenia nakazuje rozporządzenie. Chodzi o to, żeby mieć
    > pewność, czy zatrzymany nie ma niebezpiecznych rzeczy w sobie.

    Weź niepierdol. Wy milicjanci po prostu lubicie upokarzać normalnych
    ludzi. Innego wytłumaczenia nie widzę. Nawet nie widzicie powodu żeby
    się patoli z milicji pozbyć.

    https://uwaga.tvn.pl/reportaze,2671,n/intymne-przesz
    ukanie-oficjalna-strona-programu-uwaga-tvn,132841.ht
    ml

    "- Policjantka chciała mnie przeszukać. Zaprowadziła mnie do celi obok.
    Przy otwartych drzwiach kazała mi się rozebrać do naga. Następnie kazała
    robić mi przysiady - wspomina nastolatka, którą policja przesłuchiwała w
    związku z kradzieżą kołpaków."

    "Zastrzeżenia ma jednak zarówno Helsińska Fundacja Praw Człowieka, jak i
    eksperci prawa karnego.

    - Jeżeli ktoś jest podejrzany o kradzież kołpaków, nie ma sensu
    dokonywać przeszukania intymnego. Można to zrobić, jeśli ktoś jest
    podejrzany o kradzież bardzo drogocennego diamentu - uważa Sławomir
    Cybulski z Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka."

    > Tych obrażeń doznała, jak podsłuchiwała? :-)

    I z czego się, kurwa, kulsonie śmiejesz?
    To cię rozbawiło, a nie to, że milicjanci mają robić łapanki
    przypadkowych osób? Co za śmietnik w głowie...

    > A poważnie to Posłanka powinna się zająć ewentualną zmianą prawa w
    > Sejmie, a nie wtrącać w działania policyjne - takie jest moje zdanie.

    Weź niepierdol.
    Obecne działania milicji są nie tylko niezgodne z prawem, ale również ze
    zdrowym rozsądkiem. O zwykłej ludzkiej przyzwoitości nie wspominając.

    Wytłumacz jak to jest, że zawsze w milicji władza znajdzie jakichś
    ludzi, którzy na jej rozkaz (a często z własnej woli i z radością) będą
    napierdalać pałami, dusić, razić paralizatorami i upokarzać na
    komisariatach normalnych ludzi? I takich, którzy nie widzą nic dziwnego
    w tym, że każą im robić łapanki przypadkowych osób.

    Potrafisz odróżnić kibola, faszystę czy patola przemycającego żyletki w
    odbycie na komisariat od zwykłego człowieka, który wyszedł protestować
    _przeciwko_przemocy_ na ulicę (serio? przed wyjściem włożył sobie
    żyletki w dupę?).
    Potrafisz?
    A twoi koledzy to debile i nie potrafią?

    > Nie jest zadaniem Posła osobista walka wręcz, bo daje tym do
    > zrozumienia, ze nie wie, jakie są zadania posła.

    Za to ochranianie przemarszów faszystów i napierdalanie pałami ludzi
    protestujących przeciwko faszystom, upokarzanie normalnych ludzi i
    wielogodzinne przetrzymywanie ich na komisariatach bez kontaktu z
    prawnikiem za powieszenie kawałka szmatki na pomniku, szukanie żyletek w
    dupie poprzez przysiady i zmuszanie do podpisywania oświadczeń, że nie
    będą składać zażaleń, to oczywiście zadanie milicji.

    > I tu dochodzimy do sedna. Nie mam nic przeciwko kolorowym, tylko nie
    > bardzo rozumie,

    RozumieM. Kurwa.
    Naucz się języka polskiego w końcu.

    > czemu oni się upierają, by udowadniać, że ktoś ma coś do
    > nich.

    A nie ma?
    Jesteś upośledzony i nie widzisz co się dzieje?

    > Niech sobie żyją własnym życiem, tylko nie próbują mnie przekonać,
    > ze ja mam tak żyć.

    A próbują?
    Bez wątpienia jesteś upośledzony. To nie oni próbują cię przekonać jak
    masz żyć. Ktoś cię zmusza żebyś zmienił orientację seksualną, czy o co
    ci chodzi?

    Dzięki kolorowym masz możliwość pisania w sieci swoich idiotyzmów:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Alan_Turing

    Kto wie jakie jeszcze miałbyś możliwości, gdyby tacy jak ty nie
    wykończyli tego człowieka próbując go przekonać jak ma żyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr