eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej? › Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TVN ujawnia najważniejszy obecnie problem prawny RP3: Osoba jakiej
    płci powinna dokonywać kontroli osobistej osoby transseksualnej?
    Date: Wed, 12 Aug 2020 20:17:25 +0200

    > Dokonanie sprawdzenia nakazuje rozporządzenie. Chodzi o to, żeby mieć
    > pewność, czy zatrzymany nie ma niebezpiecznych rzeczy w sobie.

    > Tych obrażeń doznała, jak podsłuchiwała? :-)

    Szła chodnikiem, bo musiala i usłyszała. Przecież oni mają glośnomówiące
    urządzenia. Sama kiedyś słyszałam polecenia i nie podsłuchiwałam.

    > A poważnie to Posłanka powinna się zająć ewentualną zmianą prawa w
    > Sejmie, a nie wtrącać w działania policyjne - takie jest moje zdanie.

    To było krótko po tej "zadymie", więc nie zdążyła.

    > Nie jest zadaniem Posła osobista walka wręcz, bo daje tym do
    > zrozumienia, ze nie wie, jakie są zadania posła.

    Co ona w tej sprawie zrobi to nie wiem, jak się faktycznie nazywa też
    nie wiem.
    Jeśli nią szarpano i ją pobito to napewno nie odpuści.

    > I tu dochodzimy do sedna. Nie mam nic przeciwko kolorowym, tylko nie
    > bardzo rozumie, czemu oni się upierają, by udowadniać, że ktoś ma coś do
    > nich. Niech sobie żyją własnym życiem, tylko nie próbują mnie przekonać,
    > ze ja mam tak żyć.

    Za komuny było spokojnie, a teraz człowiek "nie zna dnia ani godziny".
    Tu ciągle są jakieś strajki i aż strach iść Krakowskim Przedmieściem czy
    Alejami Ujazdowskimi. Przypadkiem można być pobitym/pobitą przez "
    Rycerzy Pisu", bo MY normalni obywatele nie mamy już wsparcia.