  • 11. Data: 2005-05-20 23:03:34
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    firma mm wrote:

    > przecież kler rzymskokatolicki też chodzi po domach (tzw kolęda) to
    > dopiero jest zboczenie !

    Powiesz raz, że sobie nie życzysz, to sobie zanotuje i więcej nie odwiedzi.

  • 12. Data: 2005-05-20 23:05:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Niestety 997 tu nic nie pomoże. Chodzenie i próby nawiązania rozmów na
    > niemal wszystkie tematy są niekaralne. Natomiast z doświadczenia wiem,
    > że wystarczy powiedzieć, ze nie masz ochoty z nimi rozmawiać, a ci sami
    > już nie przyjdą.

    W moim przypadku pomogło dopiero zwymyślanie i zagrożenie (wiem -
    fikcyjne ;) ) policją. Od paru lat mam spokój. Tele2 próbowało przejąć
    ich rolę, ale też sobie poszli w cholerę (jak przyjdą jeszcze raz i
    przedstawią się jako 'telekomunikacja', to wyskoczą i zażądam kasy za
    reklamację, jaką mi wisi TPSA - wtedy już na pewno nie wrócą ;) )

  • 13. Data: 2005-05-21 02:10:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Storczyk" <s...@g...com> niebacznie popelnil

    > Ciagle chodza po mieszkaniach, przynajmniej raz w miesiacy i
    > nagabuja bezczelnie. Jak to plemie wyplenic?
    Masz do wyboru:
    - 12 sposobów na Świadków (z adresu polecanego przez LANcastera
    lub archiwum prnh, do znalezienia w guglu)
    - nawrócić się i stać się wybrańcem
    - oświadczyć, że już byłeś Świadkiem Jehowy, doznałeś objawienia
    i zakładasz własny kościół, z chęcią ich nawrócisz ze złej drogi,
    albowiem szatanowi służą
    - a gdy wszystko inne zawiedzie:
    zawsze grzecznie a nieustępliwie odmawiać dyskusji

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-05-21 03:45:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    poreba napisał(a):

    > - a gdy wszystko inne zawiedzie:
    > zawsze grzecznie a nieustępliwie odmawiać dyskusji

    A ja lubie ich spotykac. Zwykle po ok 15 minutach sami rezygnuja z
    dyskusji i zmykaja chylkiem ;)

    j.

  • 15. Data: 2005-05-21 06:15:18
    Od: He(R)Sk <s...@a...poczta.onet.pl>

    On Fri, 20 May 2005 22:13:57 +0200, firma mm <f...@g...pl>
    wrote:

    [...]

    > przecież kler rzymskokatolicki też chodzi po domach (tzw kolęda) to
    > dopiero jest zboczenie !

    zboczeniem jest twoj sposob myslenia. bez urazy.

    "po koledzie" chodza tylko wtedy jezeli wyrazisz
    na to zgode. "swiadkowie" potrafia nagabywac kilka
    razy w m-cu wystarczy, ze zaczniesz z nimi rozmowe.
    kiedys przyszlo dwie panie, jedna strasza,druga mlodsza.
    powiedzialem: niech wejdzie ta mlodsza, a pani niech
    poczeka pod drzwiami... nie wiem dlaczego nie chciala wejsc ?

    --

    HeSk

    * My personal opinions are just mine.

  • 16. Data: 2005-05-21 06:28:57
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    firma mm napisał(a):
    > przecież kler rzymskokatolicki też chodzi po domach (tzw kolęda) to
    > dopiero jest zboczenie !
    Ja bym jednak zauwazyl pewna subtelna roznice. Pomijajac to co mowili
    przedpiscy (ze raz nie zaprosisz to juz sie nie spytaja, ze zazwyczaj
    chodza wzcesniej ministranci i zbieraja chetnych, ze jak powiesz
    ministratowi "nie" to nie bedzie namolny) to jeszcze jedna sprawa -
    stosunek liczby osob ktore zapraszaja ksiedza po koledzie do tych ktorzy
    sa o to pytani a taka sama proporcje w przypadku swiadkow jehowy

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 17. Data: 2005-05-21 07:00:37
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > A ja lubie ich spotykac. Zwykle po ok 15 minutach sami rezygnuja z
    > dyskusji i zmykaja chylkiem ;)

    To masz dobry sposób jakiś pewnie? Pozdr.

  • 18. Data: 2005-05-21 07:15:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michał napisał(a):

    > To masz dobry sposób jakiś pewnie? Pozdr.

    Zwykle to ja zaczynam ich ewangelizować. Na pierwsze co mi przyjdzie do głowy.
    Kiedy się zorientują, że sami są w coś wciągani sami uciekają, czasem aż się
    kurzy... ;P

    j.

  • 19. Data: 2005-05-21 07:40:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d6lic1$ec1$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Natomiast z doświadczenia wiem,
    > że wystarczy powiedzieć, ze nie masz ochoty z nimi rozmawiać

    ...i rozmowa o tym zabierze najmniej kwadrans ;)
    Oni, podobnie jak akwizytorzy, nie znają słowa 'nie'. Nie ma wyjścia,
    trzeba na chwilę zawiesić obowiązywanie savoir-vivru i zamknąć drzwi nie
    czekając aż skończą swoją mowę.

    Alek

  • 20. Data: 2005-05-21 08:14:18
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Storczyk [Fri, 20 May 2005 21:54:40 +0200]:

    > Ciagle chodza po mieszkaniach, przynajmniej raz w miesiacy
    > i nagabuja bezczelnie. Jak to plemie wyplenic?

    Metoda jest jedna, ale skuteczna jak diabli -- mnie omijaja
    szerokim lukiem nawet na ulicy, a jak sama zagadne to nagle
    maja milion wazniejszych spraw :P

    Trzeba tylko:
    - Znac Biblie
    - Poswiecic pare tygodni na polatanie na ich spotkania
    - Nauczyc sie zabierac im ksiazeczki przy czytaniu Biblii
    - Trafic do starszych zboru za gloszenie lewych pogladow

    Dziala wprost rewelacyjnie.

    Kira