  • 21. Data: 2005-05-21 08:15:17
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Robert Tomasik [Fri, 20 May 2005 22:38:58 +0200]:

    > Natomiast z doświadczenia wiem, że wystarczy powiedzieć,
    > ze nie masz ochoty z nimi rozmawiać, a ci sami już nie przyjdą.

    Ci sami nie. Przyjda nastepni. A potem jeszcze inni.
    Mimo, ze maja odnotowane ze pod tym adresem taki czlowiek
    sobie nie zyczy.

    Kira

  • 22. Data: 2005-05-21 08:16:34
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: firma mm [Fri, 20 May 2005 22:13:57 +0200]:

    > przecież kler rzymskokatolicki też chodzi po domach
    > (tzw kolęda) to dopiero jest zboczenie !

    A tu sie mylisz, starczylo w zupelnosci raz powiedziec,
    ze wcale sie koledowac nie chce, i od ladnych paru lat
    nie pojawiaja sie u mnie.

    Kira

  • 23. Data: 2005-05-21 08:29:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@-...pl> napisal(a):

    > A tu sie mylisz, starczylo w zupelnosci raz powiedziec,
    > ze wcale sie koledowac nie chce, i od ladnych paru lat
    > nie pojawiaja sie u mnie.

    Ja mam w mieszkaniu zepsuty dzwonek i nie odbieram domofonu. :) I po
    prostu zawsze "nikogo nie ma". Bo:

    - znajomi w dobie telefonów komórkowych nie wpadają niezapowiedzeni
    - inkasenci od liczników i tak wejdą do bloku, a potem przez wizjer ich
    zobaczę - zresztą i tak mi się nie chce, zgłaszam stan licznika
    telefonicznie
    - całą resztę mogę po prostu OLAĆ. :)
    --
    Samotnik

  • 24. Data: 2005-05-21 08:43:15
    Temat: NAJLEPSZY SPOSÓB na Swiadków Jehovy,pomaga
    Od: wojtekpa<w...@i...net.pl>

    ----------------

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 25. Data: 2005-05-21 08:55:14
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    januszek napisał(a):

    > A ja lubie ich spotykac. Zwykle po ok 15 minutach sami rezygnuja z
    > dyskusji i zmykaja chylkiem ;)

    Ciekawe co takiego im mówisz?? Podzielisz się?

    --
    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 2 min,

  • 26. Data: 2005-05-21 08:56:12
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    januszek napisał(a):

    > Zwykle to ja zaczynam ich ewangelizować. Na pierwsze co mi przyjdzie do głowy.
    > Kiedy się zorientują, że sami są w coś wciągani sami uciekają, czasem aż się
    > kurzy... ;P

    Ewangelizować, czyli co mówisz??

  • 27. Data: 2005-05-21 08:59:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grandalf napisał(a):

    > Ciekawe co takiego im mówisz?? Podzielisz się?

    Ostatnim razem mowiłem coś o wiarze w książke jako problemie
    zdrowotnym którym powinien zająć się specjalista. Sugerowałem
    także, że w każdej sytuacji cytat z otwartej na chybił trafił
    biblli będzie dawał się zinterpretować w kontekscie akurat
    prowadzonej dyskusji. Kiedy chciałem to udowodnić i poprosiłem o
    biblię pani odmówiła twierdząć, że pewnie jej ją ukradnę. Wtedy
    pojechałem po całości - sugerując, że sama nie przestrzega nakazów
    wypływających z biblii, które nakazują szanować bliźniego a nie
    zakładać z góry, że jest złodziejem. Wtedy pani puściły nerwy -
    najwyraźniej chciała mi tą biblią przyłożyć. Wtedy druga pani
    (swoją drogą świadkowie Jehowy są jak Sithowie, zawsze jest ich
    para) podjęła starania o ewakuacje ich obu ze strefy zagrożenia ;P

    j.

  • 28. Data: 2005-05-21 09:06:23
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Storczyk napisał(a):
    > Ciagle chodza po mieszkaniach,

    Pierwsze słysze. Oni mają własne domy więc nie muszą chodzić po cudzych hehe

    > przynajmniej raz w miesiacy i nagabuja
    > bezczelnie.

    Widocznie nie jesteś chrześcijaninem skoro nie rozumiesz nakazu Bożego
    który oni wykonują.

    > To jest nachodzenie dosc uciazliwe.
    > maj za to platne czy jak?

    Nie nie mają płatne. Jak chcesz to moge Ci dać rade w jaki sposób ich
    poinformować, że nie rzyczysz obie ich wizyt.

  • 29. Data: 2005-05-21 09:15:11
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    januszek napisał(a):

    Sugerowałem
    > także, że w każdej sytuacji cytat z otwartej na chybił trafił
    > biblli będzie dawał się zinterpretować w kontekscie akurat
    > prowadzonej dyskusji.

    Każdy kto nie zna biblii tak potrafi.

> [...]
    > pojechałem po całości - sugerując, że sama nie przestrzega nakazów
    > wypływających z biblii, które nakazują szanować bliźniego a nie

    A Ty w ten sposób przestrzegałeś zasad biblijnych skoro po nich
    "pojechałeś". W biblii nie tylko pisze o szanowaniu bliźniego.

> [...]
    > (swoją drogą świadkowie Jehowy są jak Sithowie, zawsze jest ich
    > para) podjęła starania o ewakuacje ich obu ze strefy zagrożenia ;P

    Może tak było, może nie. Tutaj tego nie udowodnisz.

  • 30. Data: 2005-05-21 09:17:08
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Storczyk [Fri, 20 May 2005 21:54:40 +0200]:

    > Metoda jest jedna, ale skuteczna jak diabli -- mnie omijaja
    > szerokim lukiem nawet na ulicy, a jak sama zagadne to nagle
    > maja milion wazniejszych spraw :P

    > - Nauczyc sie zabierac im ksiazeczki przy czytaniu Biblii

    Kraść??

    > - Trafic do starszych zboru za gloszenie lewych pogladow

    HAHAHA. To dopiero. Podaj przykład tych lewych poglądów.